hummerbanden
ik heb er zelf na de hummers, 33ers onder gegooid, dat kwam eigenlijk omdat ik nieuwe banden moest en te weinig geld te besteden had voor wat anders. en ook vindt ik dat er minimaal 33ers onder moeten. standaard is het geloof ik 31.
maar als ik het over zou moeten doen kwa banden zou ik voor 35ers gaan scheelt maar een inch met de hummers maar rijdt een stuk beter. er zit wel veel verschil in merk van de banden maar daar ben ik niet zo mee op de hoogte.
stuur anders een mailtje naar the animal die heeft er volgens mij 35ers onder liggen.
ook weet ik dat van dam waar niet iedereen kapot van is wel is leuke setjes heeft liggen chrome velgen met banden. bel ze anders is. www.vandam4x4.nl
maar als ik het over zou moeten doen kwa banden zou ik voor 35ers gaan scheelt maar een inch met de hummers maar rijdt een stuk beter. er zit wel veel verschil in merk van de banden maar daar ben ik niet zo mee op de hoogte.
stuur anders een mailtje naar the animal die heeft er volgens mij 35ers onder liggen.
ook weet ik dat van dam waar niet iedereen kapot van is wel is leuke setjes heeft liggen chrome velgen met banden. bel ze anders is. www.vandam4x4.nl
zie hier een dodge op 35''
deze dodge is ook 4'' verhoogd
deze dodge is ook 4'' verhoogd
- Bijlagen
-
- p_w200_hg4.jpg
- (45.09 KiB) 2723 keer gedownload
als je body gelift is,past alles er mooi onder.
zie zoals het is bij mij met mijn 37 hummers.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
zie zoals het is bij mij met mijn 37 hummers.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
de vier velgen zijn verbreed,dit hebben ze mijn aangeraden om met hummers te rijden.
dan is het rij vlak van de band vlakker.en dat verbeterd het zwalpen op de weg.
en ze staan mooi op die velgen.
ik heb verbreede velgen moeten kopen van een bevriend forum lid,bij ons in belgie vind je geen fima's die dat doen.maar ik denk dat bij jullie in roterdam er iemand is die dat kan?
Edited By skiere on 1327425893
dan is het rij vlak van de band vlakker.en dat verbeterd het zwalpen op de weg.
en ze staan mooi op die velgen.
ik heb verbreede velgen moeten kopen van een bevriend forum lid,bij ons in belgie vind je geen fima's die dat doen.maar ik denk dat bij jullie in roterdam er iemand is die dat kan?
Edited By skiere on 1327425893