de ballast resistor (witte weerstand blokje) word soms bij mijn dodge heel heet en dan verneem ik ook dat de motor niet mooi loopt, te weinig spanning op de ontsteking.
wat is hier aan te doen?
ballast resistor
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
nog even terug komend op dit topic, de ballast word nog steeds heel heet.
als hij het word bezig de motor stationair ook verrot te lopen.
zou ik de bobine die zijn voeding krijgt door de ballast rechtstreeks aan kunnen sluiten?
dan bedoel ik alleen de weerstand van de bobine kortsluiten en die van de ecu origineel laten.
ik heb namelijk een 12 volt bobine zitten van blue strike.
wie heeft hier ervaring mee??
als hij het word bezig de motor stationair ook verrot te lopen.
zou ik de bobine die zijn voeding krijgt door de ballast rechtstreeks aan kunnen sluiten?
dan bedoel ik alleen de weerstand van de bobine kortsluiten en die van de ecu origineel laten.
ik heb namelijk een 12 volt bobine zitten van blue strike.
wie heeft hier ervaring mee??
groet'n oet ainrom
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum
-
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
- Locatie: eenrum