Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

wat heb jij aan je dodge gedaan vandaag? - of mee gedaan?

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

waar heb je die binnen gedaan?hier in de omtrek?
ik heb me rot gezocht,en niets gevonden.
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

ik heb ook lang gezocht en verschillende adressen gevonden, meeste in NL

prijzen varieren van 15€ tot 70€/velg
k geloof dat shiningwheels ze doet aan 200€/set, ik doe ze in NL binnen, niet zover van men werk af
daar is nu een setje VW staal binnen en k ga daar kijken hoe ze gelast zijn. als dat goed is, gaat er nog een setje VW heen, en een setje ford.
en misschien een set staal van dodge ook laten verbreden. eventueel gewoon de 2 achterste zodat de breedte vooraan en achteraan wat gelijker komt
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

Vandaag een z.g.a.n. draglink geplaatst :toppie
https://www.wee200.nl/w200_tips/draglink/draglink.htm

En er staat een hele mooie cabine in mijn garage
https://www.wee200.nl/w200_tips/cabine/cabine.htm
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Henk_W200 schreef:Vandaag een z.g.a.n. draglink geplaatst Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
https://www.wee200.nl/w200_tips/dra ... aglink.htm

En er staat een hele mooie cabine in mijn garage Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
https://www.wee200.nl/w200_tips/cabine/cabine.htm
Mooie drag link, Henk :D
Hij moet eigenlijk wel andersom; dus met het korte stuk aan de as. Denk niet dat je veel problemen zal krijgen, maar andersom heb je iets meer vrijheid bij insturen; zeker als de auto verhoogd is.

Cabine ziet er heel goed uit; is wel de moeite om een stukje voor te rijden.
Gerhart
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

:ie ships zeg je hebt gelijk Gerhart.

Bedankt voor de tip, draai hem ff om :yes
Dan komen de vetnippels ook beter uit .
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Ronald
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 nov 2009 20:32
Locatie: Zwolle

Bericht door Ronald »

Naja, niet vandaag.. maar afgelopen weken..

Heb ik mijn Dodge maar weer in elkaar geschroefd, heb er helaas een half jaartje geleden een ongelukje mee gehad waardoor de hele linker neus in elkaar zat. paar weken terug onderdelen gehaald overal uit het land zoals een voorfront, grille, deur, spatbord en nog wat klein spul. en afgelopen week er maar eens stevig mee bezig gegaan.

Heb er vanavond voor het eerst weer even mee gereden en dat gaf toch wel even een heel goed gevoel.

Zoals ie er een half jaar bij gestaan heeft.


700km door het land gereden voor wat onderdeeltjes.


Inlaatspruitstuk er maar even afgehaald nu ik er mooi bij kon omdat er al tijden een vreemde tik in zit bij gaslos. stoters schoongemaakt e.d. en rockers opnieuw afgesteld. tikt nog steeds af en toe wat, moet ik nog maar eens wat tijd voor nemen. hij tikt al 3000 km af en toe dus het zal wel niet echt iets spannends zijn.


Torentje er weer op.


Alles weer aangesloten.


Nieuwe neus er op.

Eerste ritje vanavond :D


Zit toch nog wel heel wat werk aan, ik moet nog even wat verzinnen op de koplampen. wil er sowieso 2 nieuwe in omdat ik nu 2 verschillende had, 1 nieuwe en een oude doffe. en die nieuwe is dus stuk gegaan bij 't ongeluk. :( In het nieuwe front zitten geen draadbussen om ze aan vast te schroeven en uit het oude front zijn ze er uit gevlogen schijnbaar, en ik mis nog wat onderdelen hier en daar.

Verder is de vooras in een niet zo'n beste staat meer, differentieel maakt lawaai. 3 fuseekogels en een wiellager. dat wordt dus oplappen of een andere as er onder. moet ik nog even bekijken hoe ik dat ga doen.

Verder de wil ik de motorruimte een beetje opknappen, de bedrading is een beetje een zooitje. ik heb vorig jaar de ontstekingskabelboom al vervangen omdat ik steeds startproblemen had dus da's al voor elkaar, voor de rest werkt het prima maar het ligt overal weg te roesten en stekkers zien er ook allemaal niet zo fris meer uit.

Deurtje moet er nog even in omdat de oude krom en rot is en daarna waarschijnlijk helemaal overspuiten aangezien de huidige lak niet geweldig meer is.

Verder moet ik nog even wat aan de benzinetoevoer doen, hij wil al sinds ik 'm heb niet op benzine lopen. ik krijg geen aanvoer uit de tank terwijl er inmiddels al een liter of 40 aan benzine in zit. tank er onder vandaan halen en maar eens kijken wat daar mis gaat.

Nog genoeg te doen maar in ieder geval weer even gereden met de W200 sinds een half jaar. :D :cool:
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Bericht door 76 w200 »

gister begonnen met het demonteren van de dodge voor een grondige opknap beurt :(

gr ed
76 w200 340
76 w200 360
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

@ ronald.

ik heb in mijn dodge gewoon golf mk2 lampen gestoken. inclusief de voet van de golf lampen.
ook het afstellen gaat een stuk vlotter met die VW vijzen dan de originele verroeste dodge vijzen die ik had met die verroeste trekveer.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

en zo zien ze er geinstalleerd uit. die kan je makkelijk vinden aan 25-50€ /stuk en je hebt het voordeel dat er H4 lampjes in passen
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>.

ik ben vandaag ook aan de dodge begonnen, hij krijgt een nieuw kleurtje. vandaag begonnen met aftekenen, morgen verf gaan halen
http://fcapri.homelinux.com/dodgecamo.jpg




Edited By fcapri on 1303069482
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

update van men dodge. k heb een week verlof, en dan kan je toch niet in de luie zetel liggen.

achterklep nu. met de hand gedaan met een veel te grote verfborstel (diegene waar de hele auto mee is gedaan)
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Bericht door 76 w200 »

f capri : dat ziet er goed uit zo :D

ik heb bijna heel de voorkant er af nu

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>


gr ed




Edited By 76 w200 on 1303243717
76 w200 340
76 w200 360
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Bericht door ikke »

Vandaag mijn balanspijp getest
Het verschil in geluid met voordien is minimaal.Misschien iets voller.
Maar ik heb het gedaan voor het betere lopen en meer vermogen!
En zeer tevreden :D
Patrick
http://www.youtube.com/watch?v=PPPcB-UjiE8
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

@capri!hé dat is een mooi camu!het leger brengt je precies op goeie ideeen! :;):
@ed,alee de sleutel fun is begonnen!mijn handen jeuken,om ook eens een volledige resto te doen!
succes met het verdere verloop.
en ik zie dat je het gevonden hebt om foto's op het forum te zetten.
@ikke:klinkt goed die uitlaat!je hebt trouwens leuke youtube filmpjes.




Edited By skiere on 1303536213
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Bericht door ikke »

@skiere Ik probeer zelf zoveel mogelijk beeldmateriaal te delen.Zodat anderen er ook profijt van hebben.
En ben natuurlijk ook wel trots op mijn complete revisie :;):

Ik heb mijn automaat gevuld met olie om te testen.Waarbij ik nog tegen mijn zoon zeg:Ik doe er eerst een beetje erin om te kijken of hij niet lekt.Prima geen lekkage! Dus ik gooi er 5 liter in 1 keer erin(ik weet inmiddels dat er 8,5 liter in gaat(in koppelomvormer zit al een 1/2 liter)
Totdat er aan de achterkant het er net zo hard weer uit stroomt.Ben ik zo achtelijk om gewoon de tussenbak vergeet aan te sluiten :angry: :angry: f**kG******E
OK nadat ik de olie heb opgesoakt,deze aangesloten en de automaat (zelf gereviseerd!) getest.
Vooruit 1 en 2 en achteruit werken naar tevredenheid ,de derde versnelling zie ik nog niet schakelen dat moet ik nog uitzoeken.
Heeft er iemand een tip?
Patrick
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
charger 73 se
Berichten: 68
Lid geworden op: 23 nov 2009 18:14
Locatie: egmond

Bericht door charger 73 se »

vandaag naar rdw geweest met de w200, dus nederland is officieel weer een w200 rijker!
en op de terugweg nog even door de kuil in ijmuiden gebaggerd :) hij ziet er nu gelijk een stuk beter uit met die modder overal

nu wachten op kenteken gelijk apk erop. en dan maar ff mijn 360 blok in elkaar zetten kan die erin.
de huidige 318 heb zijn beste tijd wel gehad..
dodge w200 77 lpg 318 cui
dodge charger 73 lpg 408 cui
chrysler cordoba lpg 360 4bbl
Dikkiedik
Berichten: 355
Lid geworden op: 06 feb 2004 16:49
Locatie: Obdam

Bericht door Dikkiedik »

FF die 408 erin hangen, kun je die ook mooi ff testen ; )
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Plaats reactie