ja ik heb start problemen!
soms slaat hij aan soms niet?
de keren dat hij niet aanslaat hebben we nu ontdekt dat we geen ontsteking hebben(bougie tegen de massa gehouden).gas komt ter alle tijden goed aan.
nu had ik ontdekt als hij wel starte, dat mijn ampere meter volledig rechts uitslaat,ook tijdens het stationair draaien.na een tijdje zakt die stilletjes naar het midden??
ook als de motor draaid kan ik rustig rijden als normaal.de motor slaat niet af?
ik weet dat ik eens rustig de boel zal moeten uit meten.
maar graag had ik wat reactie's gehoord!
dankt jullie!
start problemen
-
- Contacteer:
ik denk "hoop"het te hebben gevonden!
ik heb alle draden en stekkers die de ontsteking en naar de cabiene gaan gereinigd of vernieuwd!er zat ééntje los in de stekker en een paar waren groen geoxideerd!
alles opgemeten of alles zijn spanning krijgt.en dat klopt allemaal.
hij start nu elke keer!
we zullen zien wat de toekomst brengen zal???
@jan de startermotor draaide elke keer mooi rond,dus denk ik dat de battery wel genoeg geeft.
@country ik heb niet direckt en andere in vooraad,maar ik hou het in mijn achter hoofd.
thanks
Edited By skiere on 1299005470
ik heb alle draden en stekkers die de ontsteking en naar de cabiene gaan gereinigd of vernieuwd!er zat ééntje los in de stekker en een paar waren groen geoxideerd!
alles opgemeten of alles zijn spanning krijgt.en dat klopt allemaal.
hij start nu elke keer!
we zullen zien wat de toekomst brengen zal???
@jan de startermotor draaide elke keer mooi rond,dus denk ik dat de battery wel genoeg geeft.
@country ik heb niet direckt en andere in vooraad,maar ik hou het in mijn achter hoofd.
thanks
Edited By skiere on 1299005470