Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Dodge W200 3e met trekkertrek.

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Jansen
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 dec 2008 17:53
Locatie: Huizen

Bericht door Jansen »

Afgelopen zaterdag was er trekkertrek in Eemnes. Ook dit jaar was er weer een 4X4 Jeep klasse. Had me voor de lol op gegeven en dus verder niks aan me auto gedaan, alleen de bandenspanning naar 1.5 bar gebracht. Werd ik tot me verbazing nog 3e ook. Hieronder staat een link van het filmpje. De 2e link is van een wat langer filmpje waarop ook nog een Mercedes ML AMG en een Mitsubishi pajero 3.2 gdi staan die 5e en 7e zijn geworden.

De rook die je ziet is niet van me koppakking, heb een klein sproeiertje in de uitlaat zodat er (als ik hem aan zet) een leuke pluim uit de uitaat komt. Alleen bleef die dag een afsluiter hangen waardoor maar 1 uitlaat rookt.
http://www.youtube.com/watch?v=SBYodmQMfWc

http://www.youtube.com/watch?v=h23H0YDxxGo
Dodge W200 77 5.2 L
Yamaha Raptor 350 2007
Ford Sierra 2.0 16v 1992 voor de autocross
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Gefeliciteerd :cool:
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Leuk!
Brengt me weer terug in de tijd :laugh:



Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

trek je de boel in zijn lo gear,en de automaat in 1?
wat is het gewicht dat je voor trekt?
ziet er anders wel heavy uit!
Jansen
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 dec 2008 17:53
Locatie: Huizen

Bericht door Jansen »

@ Ton

Mooie foto (Y) Maar volgens mij is de sleepwagen die jij er achter heb hangen wel een paar slagen groter al die om het filmpje. De sleep wagen op het filmpje weegt op z'n lichts 3.2 ton geloof en was te verzwaren naar iets van 12 ton. Hoe zwaar hij was met trekken weet ik helaas niet.

@Skiere
Ik had te tussenbak in LO-LOC en de automaat in z'n 1. Me baas die met die ML rijd had hem de automaat in z'n D en die schakkelde dus nog op en af maar vooral dat terugschakelen krijgt de aandrijflijn een vlinke klap.
Met trekken gaat de V8 ook best plat, op een gegeven moment zakt ie helemaal af naar een bepaalt toerental (heb helaas geen toeren teller:() en dat houd ie vast en als het dan te zwaar wordt begint ie te graven.

1e was een chevy K30 6.2 V8 diesel die ze helemaal opgeschroefd hadden en speciaal voor de cross gemaakt was en 2e een GMC 1500 waar een blok van 450 PK in lag met een verzwaarde starre achteras speciaal voor trekker trek gemaakt.
Dodge W200 77 5.2 L
Yamaha Raptor 350 2007
Ford Sierra 2.0 16v 1992 voor de autocross
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

knap staaltje werk dan !
Sander-1987
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Sander-1987 »

Nice, daar zijn deze wagens wel goed in ja.
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
Plaats reactie