Afgelopen zaterdag was er trekkertrek in Eemnes. Ook dit jaar was er weer een 4X4 Jeep klasse. Had me voor de lol op gegeven en dus verder niks aan me auto gedaan, alleen de bandenspanning naar 1.5 bar gebracht. Werd ik tot me verbazing nog 3e ook. Hieronder staat een link van het filmpje. De 2e link is van een wat langer filmpje waarop ook nog een Mercedes ML AMG en een Mitsubishi pajero 3.2 gdi staan die 5e en 7e zijn geworden.
De rook die je ziet is niet van me koppakking, heb een klein sproeiertje in de uitlaat zodat er (als ik hem aan zet) een leuke pluim uit de uitaat komt. Alleen bleef die dag een afsluiter hangen waardoor maar 1 uitlaat rookt.
http://www.youtube.com/watch?v=SBYodmQMfWc
http://www.youtube.com/watch?v=h23H0YDxxGo
Dodge W200 3e met trekkertrek.
@ Ton
Mooie foto (Y) Maar volgens mij is de sleepwagen die jij er achter heb hangen wel een paar slagen groter al die om het filmpje. De sleep wagen op het filmpje weegt op z'n lichts 3.2 ton geloof en was te verzwaren naar iets van 12 ton. Hoe zwaar hij was met trekken weet ik helaas niet.
@Skiere
Ik had te tussenbak in LO-LOC en de automaat in z'n 1. Me baas die met die ML rijd had hem de automaat in z'n D en die schakkelde dus nog op en af maar vooral dat terugschakelen krijgt de aandrijflijn een vlinke klap.
Met trekken gaat de V8 ook best plat, op een gegeven moment zakt ie helemaal af naar een bepaalt toerental (heb helaas geen toeren teller:() en dat houd ie vast en als het dan te zwaar wordt begint ie te graven.
1e was een chevy K30 6.2 V8 diesel die ze helemaal opgeschroefd hadden en speciaal voor de cross gemaakt was en 2e een GMC 1500 waar een blok van 450 PK in lag met een verzwaarde starre achteras speciaal voor trekker trek gemaakt.
Mooie foto (Y) Maar volgens mij is de sleepwagen die jij er achter heb hangen wel een paar slagen groter al die om het filmpje. De sleep wagen op het filmpje weegt op z'n lichts 3.2 ton geloof en was te verzwaren naar iets van 12 ton. Hoe zwaar hij was met trekken weet ik helaas niet.
@Skiere
Ik had te tussenbak in LO-LOC en de automaat in z'n 1. Me baas die met die ML rijd had hem de automaat in z'n D en die schakkelde dus nog op en af maar vooral dat terugschakelen krijgt de aandrijflijn een vlinke klap.
Met trekken gaat de V8 ook best plat, op een gegeven moment zakt ie helemaal af naar een bepaalt toerental (heb helaas geen toeren teller:() en dat houd ie vast en als het dan te zwaar wordt begint ie te graven.
1e was een chevy K30 6.2 V8 diesel die ze helemaal opgeschroefd hadden en speciaal voor de cross gemaakt was en 2e een GMC 1500 waar een blok van 450 PK in lag met een verzwaarde starre achteras speciaal voor trekker trek gemaakt.
Dodge W200 77 5.2 L
Yamaha Raptor 350 2007
Ford Sierra 2.0 16v 1992 voor de autocross
Yamaha Raptor 350 2007
Ford Sierra 2.0 16v 1992 voor de autocross
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
- Locatie: Lommel
- Contacteer: