Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

3 zitbank in M886 ambulance

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
moose1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2009 18:41
Locatie: Oudenaarde

Bericht door moose1 »

Ik zou graag van een 1+1 zit ambulance een 3 zitbank installeren voor de verzekering moet ik alles laten herkeuren
om deze verzekerd te krijgen met goedkeuring van de importeur.
Dit zou niet nodig zijn indien het Belgisch referentienr.( die op de roze kaart staat ) bij de Pick up W200 hetzelfde is.
Heeft er hier iemand ervaring hiermee ?
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

ik snap het probleem niet echt goed?
word de ambulanse in belgie gekeurd?
heb je de dodge juist gekocht?
hoe staat die in geschreven?
moose1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2009 18:41
Locatie: Oudenaarde

Bericht door moose1 »

De ambulance staat ingeschreven als lichte vracht met op de roze kaart 1+1 plaatsen dus volgens de verzekeraar kunnen ze max. verzekeren voor 2 pers. aangezien ik een bank zou plaatsen voor 3 pers. ( dan kan ik mijn 2 kinderen meenemen ) zou ik de roze kaart moeten laten veranderen om er dus een 1+2 van te maken, dit via de importeur en een herkeuring. ( lijkt mij een beetje te omslachtig )
Wat staat er op de roze kaart onder K1 Belg. referentie nr bij een gewone Pickup ? bij mij is dit U/94422 indien dit nr hetzelfde zou zijn dan kan het (volgens de verzekeraar ).
moose1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2009 18:41
Locatie: Oudenaarde

Bericht door moose1 »

Sorry, ja die staat inderdaad ingeschreven in Belgie
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

bij mij(w200 pick up met bank drie zit)U/90469
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

mijn pickup heeft onder belgische referentienr: 12/1911 staan

3 regels daaronder staat:
S1 aantal zitplaatsen (bestuurder inclusief).............S2 aantal staplaatsen

deze zijn NIET ingevuld bij mij, dus op de inschrijving heb ik geen aantal personen staan

ik heb zo een 2de keuringskaart (gele) omdat het lichte vracht is, en daar staat onderaan wel
aantal zitplaatsen: 2+1

op men gelijkvormigheidsattest (dat A4 blad) staat onderaan (dit heeft ook die nr staan 12/1911)
nombre de places: 2+C
moose1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2009 18:41
Locatie: Oudenaarde

Bericht door moose1 »

Straf bedankt voor de reacties!!
Die nr zouden al gelijk moeten zijn bij pickups ( niet dus ) denk dat mijne verzekerings adviseur ook niet goed weet hoe de vork aan de steel zit,dus ik zou nu moeten contact nemen met de importer ( iemand een adres ) en aan hen toestemming vragen of dit mag als zij mij een schriftelijke goedkeuring doorsturen kan ik daarmee met de geplaatste bank hem laten herschouwen zie nu al de buien hangen. denk dat ik er gewoon een bank ga in smijten en zien wie er reklameert.
Plaats reactie