Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

groeten uit oostenrijk - met 1700kg vracht

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

hallo jongens en meisjes , ik ben vlak voor pinksteren nog eens richting beieren en oostenrijk vertrokken om wat zware onderdelen (totaal 1700kg)weg te brengen , mijn opnieuw geinstalleerde bladverenpakket heeft het gehouden , na keulen regende (miezerregen) het aan stuk door zodat mijn ruitenwissers de ene dag 12 uur continu en de andere dag nog eens 7 uur continu stonden te dansen ( voor vertrek toch maar ff die ruitenwisser aan de bijrijderskant gemaakt , deze was van het stangenstelsel afgechoten ) , enige storing was dat ik op een gegeven moment niet meer stationair op gas kon rijden dus bij elke nadering van een stoplicht kruising rotonde of autobaan afrit gauw de knop op benzine overschakelen, de storing was onderweg niet te verhelpen (bij 2 gasboeren langsgeweest)en zo heb ik zon 70 liter benzine verbruikt , het gasverbruik lag op ca 1;3,4 :) en dat vond ik allesinds redelijk , met de korte ritjes die ik nu weer om de kerk rij is dit weer gewoon 1;3 :( ,de man uit oostenrijk was zo blij als een kind dat ik hem op deze manier een versnellingsbak bracht en daar is dan ook een foto van gemaakt , er staan een paar fotos op photobucket die ff hier geplaatst moeten worden , zal ff iemand vragen want zelf lukt mij dat niet .



Edited By bastian on 1280993223
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

foto's van bastian!
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Plaats reactie