Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

wat is dit? - onderdeel in stukken

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Bericht door ikke »

Na een heftg middagje terreinrijden reageerde het stuur niet meer lekker en uiteindelijk helemaal niet meer!Het bleek dat de stuurkolom omhoog gekomen is!!
Het borglipjevan de bevestiging (37)onder het dashboard is zelfs uit het sleufgat gegaan.Ik ga dit extra fixeren want dit is levensgevaarlijk!!
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Hierdoor is het schuifgedeelte (16/17)uit elkaar gegaan.In pos 16 zaten de scherfen.
Iemand enig idee?
Patrick
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Robbedoes
Berichten: 273
Lid geworden op: 22 jul 2008 09:05
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

?
Ik zou de bevestiging van het stuurhuis maar eens nakijken en dan meteen ook de bevestigingen van de cabine aan het chassis, want er moet iets van zijn plek zijn gekomen, anders kan dit gewoon niet.
Je hebt toch geen 'jumps' gemaakt of bent niet toevallig met volle vaart in een diepe kuil gereden?
(Zodat het chassis zo erg vervormd werd, dat je stuurstang opgeschoven is?)
Ik ben wel heel benieuwd.
:cool:
Robbedoes

V8 Power Enthousiast.
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

Ikke, kijk even of de stuuras wel lang genoeg. je hebt een aardige bodylift. en dan kan ie te kort worden, met dit soort dingen als resultaat.
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Bericht door ikke »

Nee ,het is nog niet zo erg dat het chassis krom is.De stuurkolom inmiddels terug geplaatst En alles zit weer op zijn plek.
Geen jumps en diepe kuilen maar wel zeer heftig gereden. (een motorcross terrein waar daags ervoor een wedstrijd was)
Hoi Cristiaan heb je de bladveren er al onder zitten?
En nee de stuurstang is lang genoeg er zit een verlengstuk met kniegewricht tussen.
Ik blijf wel met de vraag zitten wat de kleine stukjes onderdelen zijn.
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

Ik heb ze nog niet eronder zitten. moet eest nog een paar andere dingen doen. ben onderweg nog een boutje verloren, waarna ik strande in klazineveen.. :(
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

ikke schreef:Nee ,het is nog niet zo erg dat het chassis krom is.De stuurkolom inmiddels terug geplaatst En alles zit weer op zijn plek.
Geen jumps en diepe kuilen maar wel zeer heftig gereden. (een motorcross terrein waar daags ervoor een wedstrijd was)
Hoi Cristiaan heb je de bladveren er al onder zitten?
En nee de stuurstang is lang genoeg er zit een verlengstuk met kniegewricht tussen.
Ik blijf wel met de vraag zitten wat de kleine stukjes onderdelen zijn.
Die kleine stukjes zijn afgebroken van het veertje wat de blokjes bij elkaar houd waar de gaatjes in zitten.
Heb nog wel een complete liggen.
mvg Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Bericht door ikke »

Beste Jan
Als je hem wilt missen dan kun je me ze wel opsturen in een enveloppe.Doe me maar een PM
Patrick
Plaats reactie