Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Upgrades! - Aan de dodge

Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Hallo Mede Dodge Fanaten,

Het leek mij leuk om een topic te maken waarin iedereen zijn/haar upgrades aan zijn dodge kan vertellen/laten zien en tevens erbij hoe het bevalt, en hoe dit alles gemaakt is!

Ben Beniewd!
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Ik zal wel een begin maken,

*Extra transmissie cooler, zodat de automaatbakolie niet zo snel verbrand!, en geloof me, dit jaar naar frankrijk met de dodge, en trailer met crosser erop, via luik, ben erorm blij dat ik die cooler gemonteerd had, zelfs nu is de olie nog mooi helder rood!

Merk: Derale, 1 na grootste die ze hadden, Serie 7000
Beoordeling: tot nu toe zeer tevreden!

* Chrome Rollbar in laadbak, ziet er super uit, functie heeft het niet echt, aangezien ik niet zwaar offroad ermee zal gaan rijden

Merk: Custom Laurens Design :p
Beoordeling: bevalt goed, rvs moet ik helaas wel vaak poetsen :p

* Trekhaak van "De Valk", zit er mooi onder, en stevig!, koste wat extra modificaties aan de achterbumper en gastanksteunen, maar uiteindelijk mooi geheel geworden

Merk: De Valk, LS metaal
Beoordeling: stevig design, 3178kg trekgewicht op kenteken door RDW
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

-koplampen vervangen door golf lampen, hoef ik enkel nog H4 lampjes te steken. bij de ombouw moet je 2draden wisselen in die connector

-mechanische fan vervangen door 2 electrische van een ford sierra 1.8diesel. motor draait veel vlotter in toeren, verbruik omlaag en zo gene straaljager die vertrekt als je boven stof/modder staat

-LPG tanken uitgerust met analoge benzinemeters ipv zulke 3ledjes, heel tevreden van.

-transmissiekoeler in de radiator afgekoppeld en enkel een externe gezet (met vlak erachter zo één van bovenstaande electrische fans)

-12" brede straatbanden ipv all terrain banden, fantastisch spul, alleen zijn het landbouwvoertuigbanden en een ramp als ze koud zijn (vlakke stukken). maar eens warm, rijd dat fantastisch

-klein GRANT stuur gestoken ipv dat grote lompe stuur. samen met die spelingsvrije servo onder de kap kan je echt met 1 vinger rijden

toekomst: gans het dashboard eens herdoen (tellers, schakelaars,....)




Edited By fcapri on 1275069285
Plaats reactie