Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

keerringen en dichtingen vervangen en weer lekken

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
wheelie
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 okt 2009 18:59
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Bericht door wheelie »

Hoi allemaal!

de restauratie van men w200 begint te vorderen! Ik hoop nog een week of 10 en hij zou klaar moeten zijn!


Nu heb ik men keerring, O-ring en papieren pakking vervangen op men automaatbak. Rijd ik er vandaag voor het eerst mee( op en van de autotrailer) en nu lekt men bak alweer tussen de bak en motor!!!
Het is mooie verse dextron olie die eruit komt.

Koppelomvormer is goed( heeft arjan even bevestigd toen ik bij hem langs ging) en 1ste bus na de keerring is in mijn ogen ook perfect.

Iemand enig idee wat er nog kan zijn voor ik dat stuk aluminium in brand steek? :D

groentjes,
Sven
Bommel
Berichten: 306
Lid geworden op: 27 okt 2005 09:25
Locatie: Kessel
Contacteer:

Bericht door Bommel »

Kan het ook niet de keerring tussen de bak en converter in zijn?
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Heb je de seal en de as ingesmeerd met olie of vet voordat je alles weer monteerde?
Als je een seal droog monteert, verbrand je 'm binnen de kortste keren.
En was de as nog mooi glad of zaten er groeven/beschadigingen in?
Gerhart
wheelie
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 okt 2009 18:59
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Bericht door wheelie »

Seal en o-ring zijn ingesmeerd met vet voor ze gemonteerd werden.

koppelomvormer heeft wel een groefje maar was volgens arjan nog goed binnen de tollerantie.

groetjes.
Plaats reactie