Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Achterlagers

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Achterlagers

Bericht door aequitas »

De achterlagers van mijn W200moeten vervangen worden, want met stellen wordt het probleem niet echt opgelost en met zo'n rammelde bak door blijven rijden zie ik ook niet zitten.

Summitracing heeft helaas geen achterwiellagers, maar ik heb www.autorock.com gevonden die wel onderdelen heeft. Bij hun staat de SKF BR38 als vervanging voor de A38.
Die zou ik ook direct in NL moeten kunnen bestellen neem ik aan? Maar in dit topic:

hebben ze het over een ander type van SKF (32011X).
Maar daar zou je weer wat extra's voor moeten doen om die passend te krijgen.

Dus mijn vraag, iemand ervaring met de SKF BR38 als vervangingslager voor de A38?
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Ik heb twee weken geleden samen met rob zijn achterwiellagers vervangen,

hij kan je die zo (tegen een schappelijke prijs leveren), passen direct!

zie zijn website, voor zijn nummer, weet niet of de lagers vermeld staan op de site, maar hij heeft z

ze wel!

dodgew200part
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Bedankt voor de tip, ik heb Rob net een berichtje gestuurd. De lagers staan niet op zijn site voor zover ik weet. Had al een paar keer gezocht omdat hij ook nieuwe onderdelen binnen had gekregen afgelopen tijd.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Zaterdag de lagers bij Rob gehaald (heerlijk motorweer trouwens) en gister erop gezet. De oude waren er erger aan toe dan ik gedacht had. Helemaal onder de roest.

Helaas is het probleem wat ik er mee hoopte te verhelpen niet opgelost. Rond de 60mph trilt mijn Dodge nog steeds enorm. Dus verder onderzoeken naar wat de oorzaak is.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Plaats reactie