Ontsteking - bobine en distributor
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
Op het eerste gezicht lijkt het me een verdeler voor 4 cylinder motoren, maar heb niet verder gekeken, dus dat zal wel kloppen, helaas niets op de mallory site te vinden, over hoe of wat aan te sluiten, heb je misschien wat foto's van de verdeler?
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
zocht je dit misschien?
klik hier!!!
klik hier!!!
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Ja, je denkt te moeilijk Jan. Die Mallory Unilite distributor daar zit de ontstekingsmodule al ingebouwd. De originele module (ECU) komt dus te vervallen. Het aansluiten is dus simpeler dan jij denkt.
Er zitten 3 draden aan de verdeler: De bruine moet massa maken op het motorblok. De rode moet op 12v geschakeld over contact. Dus die sluit je aan op de ballast resistor op de 12v kant. De groene draad moet op min bobine.
Op de plus van de bobine sluit je de draad aan die op de originele plus bobine zat. Dat is alles. Precies zoals op de gebruiksaanwijzing dus.
En de originele ECU heb je niet meer nodig.
Er zitten 3 draden aan de verdeler: De bruine moet massa maken op het motorblok. De rode moet op 12v geschakeld over contact. Dus die sluit je aan op de ballast resistor op de 12v kant. De groene draad moet op min bobine.
Op de plus van de bobine sluit je de draad aan die op de originele plus bobine zat. Dat is alles. Precies zoals op de gebruiksaanwijzing dus.
En de originele ECU heb je niet meer nodig.
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
In de beschrijving zie ik niets over een ontstekingsmodule, (als leek, verwacht ik dat de ecu komt te vervallen), maar goed iemand anders kan je hier vast uitsluitsel over geven
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus