Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

carnavalsdodge!!!

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
w200 soest
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
Locatie: soest

Bericht door w200 soest »

de dodge verkleed als duivel,toch ff de 1ste prijs binnen gehaald!!!!

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

en terecht!!!!!!
ziet er mooi uit,spijtig dat carnaval bij ons in west vlaanderen niet op de feest lijst staat.

ik ben vandaag door nederland gereden(via breda naar waalwijk,s'nt hertogenbosch naar het pitoreske dreumel)en ik ben daar verschillende carnaval wagens tegen gekomen,de ene nog mooier dan de andere.
ook ben ik op een parking in waalwijk en w200 ambulanse(geparkeerd) tegen gekomen met reclame.
altijd leuk om bij de noorder buren binnen te vallen.




Edited By skiere on 1266090455
w200 soest
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
Locatie: soest

Bericht door w200 soest »

dank je!!
het is hier in ons dorp nog wel een aardig feestje..
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

daar zitten wel enkele naai uurtjes in zeker??
w200 soest
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
Locatie: soest

Bericht door w200 soest »

3 dagen en 4 avonden,dus valt op zich nog mee,vorige week vrijdag begonnen gisteravond was hij klaar voor de optocht!
fino
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 sep 2001 12:00
Locatie: Heemskerk

Bericht door fino »

Heb zelf ook eens 3 dagen en 4 avonden aan een genaaid met als resultaat een duiveltje :angry: ............mijn zoontje!!!! :p
Sarcasm is just one more service that I offer.
Plaats reactie