Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Radiator gezocht - ben het nu zat...

Kurt
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 mei 2007 17:01
Contacteer:

Bericht door Kurt »

Fedex is gemachtigd door de douane zodat ze zelf de inklaring mogen afhandelen. En fedex stuurt altijd een faktuur, daar kom je niet onderuit. Soms heb je geluk dat ze de btw berekenen over alleen de waarde van de goederen omdat Rockauto de verzendkosten meestal niet vermeld op de invoice. Hangt er van af denk ik of de Fedex man zin heeft om op te zoeken wat het verzenden kostte.

Ik ben goed te spreken over de service van Fedex. Het is voor mij ook erg makkelijk dat het distributiecentrum Ridderkerk een kwartiertje rijden is voor mij. Zodra ik wat bestel bij Rockauto en ik het trackingnr weet dan bel ik Fedex Ridderkerk dat ik het pakket zelf kom ophalen. Dan hoef ik tenminste niet thuis te blijven om op de chauffeur te wachten. Via het trackingnr zie je wanneer het pakket is vrijgegeven en dan ga ik het ophalen. Ideaal. :)




Edited By Kurt on 1260709883
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
charger 73 se
Berichten: 68
Lid geworden op: 23 nov 2009 18:14
Locatie: egmond

Bericht door charger 73 se »

ik had voor mijn charger een alluminium radiator 3 row inclusief inwendige trans cooler voor 235 incl verz. en tax ziet er erg goed uit ! volgens mij past dat ook zo op een w200. zelfs het orginele fan shroud past erop.

staat regelmatig op e bay
dodge w200 77 lpg 318 cui
dodge charger 73 lpg 408 cui
chrysler cordoba lpg 360 4bbl
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

dat zou goed kunnen Charger 73 se, de reden dat ik voor een
koperen/messing versie gekozen heb is het feit dat ik die nog kan solderen, mocht ik er een gat in rijden
o.i.d.
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Plaats reactie