Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

met dodge en aanhanger naar CH - sneeuw en douane

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

met 33jaar oude dodge en 15jaar oude aanhanger naar de zwitserse bergen , sneeuw en boerenerven trotserend ,t is zonder problemen verlopen (op een uur gemieter aan de grens na dan ) ,na afloop 1722km rijker en 654liter gas armer ...
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'> zo heb ff de hele code handmatig ingevoerd om een foto hier te krijgen ,dat kopiëren en plakken leerde ik op de lagere school maar hier in de praktijk brengen wil mij niet lukken dus vandaar handmatig
Kurt
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 mei 2007 17:01
Contacteer:

Bericht door Kurt »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>


Direct link wat bij de foto staat kopieren en hier in het image venster plakken.

Mooie combinatie zo!

Dodge 33 jaar, ahw 15 jaar, en hoe oud is die trekker?
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

die traktor is maar liefst 52 Jaar oud , ik heb er nog één geladen maar helaas niet op de foto ,ik doe veel internetten met de telefoon maar da gepiel met foto rechtstreeks hier neer zetten is al net zon crime om een trekhaak op kenteken te krijgen , ik heb t al in bijlage balkje gezet en gekopieerd naar klembord maar nope resultaat
Kurt
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 mei 2007 17:01
Contacteer:

Bericht door Kurt »

D'r ligt toch al aardig wat sneeuw daar. Geen sneeuwkettingen nodig gehad?
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

nee geen kettingen nodig gehad ,zelfs geen vierwielaandrijving ,ik heb de voorste aandrijf assen niet gemonteerd zitten vanwege eerdere afkeur op speling der kruiskoppelingen ,ik zal nog foto bijzetten
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'> zo weer ff handmatig maar nu tussen [img] die zwitserse boer had nog nooit zon auto gezien en zei om t anderste woord "supergeil" en wilde t ding kopen , let ook ff op de modder op de bandjes



Edited By bastian on 1260042833
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

k wordt r simpel van met die fotos hier neerzette als ikop image knop druk dan komt balkje sorry you must enter a url :(



Edited By bastian on 1260043101
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

bastian schreef:nee geen kettingen nodig gehad ,zelfs geen vierwielaandrijving ,ik heb de voorste aandrijf assen niet gemonteerd zitten vanwege eerdere afkeur op speling der kruiskoppelingen ,ik zal nog foto bijzetten
misschien dat iemand de gave heeft en zo goed wil zijn de foto af photobucket hier neer te zetten ?staat bij Bastian69 de groeten
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

(Bas, je moet de link bij Direct Link copieren, aan de linkerzijde van photobucket, vervolgens op Image klikken in het reageerveld van DTB forum, daar de link plakken/overtypen, waar jij nogal fan van bent, en dan ok)

Probeer maar eens

succes
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Plaats reactie