Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

trekhaak monteren

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

trekhaak monteren

Bericht door Henk_W200 »

Ik heb van Pepper een trekhaak gekregen :D , die wil ik op m'n Dodge monteren. Het is een trekhaak die op een plaat zit met 2 dikke bouten .

Nu is mijn vraag , hoe zit ie bij jouw op de achterkant gemonteerd ?? Rij zelf met 33 inch banden .
Foto's mag via forum of mail "henk&weetjewel.com &=@"

En hoe hoog heb je de trekhaak-knobbel ?

Ga soms het bos in bomen omzagen , en als je met 3 man bent en een volle lading hout , zit ik altijd te klooien met de kettingzagen ???
Daarom is een extra aanhangertje wel handig :D
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Ik zou hem in hoogte verstelbaar maken..

Ik heb wel eens een Landrover Defender gezien met wat op de foto lijkt, met het verschil dat je het U profiel met trekhaak langs de strippen in hoogte kan verstellen..

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik denk ook dat het slimmer is om je aanhanger een body lift te geven.. Bij mij zit ie op knie hoogte. Da's bij jou ongeveer bovenkant scheenbeen :p




Edited By Robbie on 1245268685
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

zo staat die bij mij, en doordat men bladveren vooraan
doorgezakt zijn, hangt men kont dus omhoog :p

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

maar met de grote trailer gaat het goed hoor
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Plaats reactie