Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

een weekend op de kamping

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

pinksterweekend hebben we onze nieuwe(tweedehands)caravan uitgetest.dit op de camping op het recreatie domein puyenbroeck te wachtebeke,belgie.
als trekpaard:de dodge natuurlijk.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
ik heb wel de dodge zijn vooras afgenomen,rijd en stuurd iets soepeler.en de rem van de caravan kon wat vechten soms met de dodge zijn 4x4 gedrag.
na een uurtje rijden en nog een uurtje,waren we geinstalleerd op ons weekend stekje.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
het weer was zalig,de omgeving speels,zeker voor ons drie jarige dochter.savond's een lekker barbeque,met natuurlijk een lekkere bier.
na de maag vulling komt natuurlijk de afwas :D
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
kijk kijk wat een voorbeeldige huisvader.
en de dodge is niet alleen een werk/trekpaard,maar ook een ideeale keuken/aanrecht! :D

ik weet het!het is niet het grote avontuur met de dodge,maar het was wel een leuk geslaagd weekend.

dit is ook een beetje een oproep naar allen jullie dodge rijders,zet ook eens jullie dodge reisen op dit forum.
het is zeker leuk om die verslagen te lezen.

dankt jullie skiere.
Sander-1987
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Sander-1987 »

W200 zijn multifunctioneel !

Trouwens iets gevoelt van de caravan?
Zou wel een eitje zijn voor een dodge zo'n sleurhutje erachteraan ! :p
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
Goets
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jan 2008 20:27
Locatie: Meerle

Bericht door Goets »

Juw,

Het is niet zo direct hetgene dat ik zou doen maar kan me voorstellen dat het wel leuk is geweest.
Ik las in je vorige topic dat je naar de belgische ardennen ging gaan deze zomer.
Al bekend waar je precies gaat?
Ben nu momenteel aan het bouwen, over een maand kunnen we hopelijk verhuizen en dan hoop ik nog even met de dodge naar de ardennen te kunnen gaan.
Zal verlopig gewoon met een tentje zijn en met de tijd een soort van daktent op de bak op een hardtop met slaapplaats in.

Groeten
Robbedoes
Berichten: 273
Lid geworden op: 22 jul 2008 09:05
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Mooi verhaal Nico!
:cool:
En wat een mooie glimmende grille!
:;):
Robbedoes

V8 Power Enthousiast.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Camping leven is mooi!!!

Ik heb het ook jaren gedaan.. En m'n Dodge, ik heb er heel wat campers en caravans mee los getrokken daar :D

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By Robbie on 1244116033
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Bericht door 76 w200 »

toch altijd leuk om met de dodge op pad te gaan :D

gr ed
76 w200 340
76 w200 360
Plaats reactie