Dodge w200 automaat schakelt niet door na 1e versnelling, ik kan dus gewoon wegrijden en versnellen ook achteruit werkt.
trans. olie is nieuw + filter en pakking. lekt niet
seal in bak voor schakelas is nieuw. lekt niet
er staat oliedruk op koelleiding ( losgehaald en ff gestart).
er zit een ander brein/geheugen in.
schakel/kickdown stangen zijn afgesteld.
kickdown band afgesteld.
schakelt ook niet van bv 2 naar D.
schakelt ook niet na flink doortrekken ( ff naar de 40 mijl).
heb info gekregen over eventueel niet werken plunjer/governer aan uitgaande as.?
heb een tijdje zonder vooras gereden.
kortom, heeft iemand nog meer tips of een oplossing, mijn dochter wil weer in de grote vroem rijden.
Edited By hanshaverkamp on 1221506028
automaat schakelt niet verder dan 1e versnelling. - automaat schakelt niet.
Hoeveel olie zit er nog in ??
Mijn automaat is lek, en bijna overleden, maar een flinke slok olie er bij zorgt er voor dat ik weer in hogere versnellingen kom.
Op de snelweg in zijn 2 daar wordt je niet vrolijk van zeg maar.
en verder ?? er zijn waarschijnlijk mensen met meer ervaring hier, die meer weten.
Succes
Mijn automaat is lek, en bijna overleden, maar een flinke slok olie er bij zorgt er voor dat ik weer in hogere versnellingen kom.
Op de snelweg in zijn 2 daar wordt je niet vrolijk van zeg maar.
en verder ?? er zijn waarschijnlijk mensen met meer ervaring hier, die meer weten.
Succes
-
He
Volgens de regels ???
Nee die is niet bijgevuld volgens de regels :p
Volgens de regels moeten alle ??? gevuld zijn dus moet er in alle 3 versnellingen een tijdje gereden zijn met veel schakelen ?? Ga je maar tot je 1e versnelling dan heb je veel minder olie nodig.
dan zijn 2 en 3 nog leeg.
eeeh voordat je er teveel bij gooit, olie eruithalen is erg lastig.
Volgens de regels ???
Nee die is niet bijgevuld volgens de regels :p
Volgens de regels moeten alle ??? gevuld zijn dus moet er in alle 3 versnellingen een tijdje gereden zijn met veel schakelen ?? Ga je maar tot je 1e versnelling dan heb je veel minder olie nodig.
dan zijn 2 en 3 nog leeg.
eeeh voordat je er teveel bij gooit, olie eruithalen is erg lastig.