Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

dodge pickups 1939-1978

Folders uit het verleden over Dodge Trucks
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

ik heb op een oldtimer beurs een boek gekocht van dodge pickups 1939-1978 photo album.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
het boek is van don bunn en is uitgegeven door iconografix po box 446 hudson,wisconsin 54016 usa.
de druk is van 1998.
het is een prachtboek met 110 blz zw.wit foto's van dodge trucks door de geschiedenis.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
met engels geschreven comentaar.

voor de liefhebbers(zoals wij hier)een kleine must.

greetz skiere
dodgemart
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 okt 2005 22:29
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door dodgemart »

he skiere leuk boek man op de laatste fotos staat er eenje met net zulke hekjes als ikke..... aleen die sneeuwkettingen heb ik niet !!!
gr. Martin
mardees.j
Berichten: 61
Lid geworden op: 03 dec 2002 19:11
Locatie: Maastricht

Bericht door mardees.j »

Hey Skiere misschien een leuk idee om het boek mee te nemen naar de ledenvergadering volgende week in Lunteren. Kunnen meerdere mensen er eens een kijkje in nemen. Als je tenminste naar de vergadering komt.

Groetjes Mario en Desiree
jean-paul
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:36
Locatie: GROESBEEK

Bericht door jean-paul »

wat toevallig ik heb er een te koop dus mochten er geintereseerde zijn laat het maar weten.

jeepee
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

@mario/desiree ik had graag naar deze leden vergadering geweest,maar het is me wat tever.270KM plus ik zou maar om 16.00uur in de namiddag kunnen starten hier in belgie.sorry!!

maar er volgen nog wel wat rijdende meeting's waar ik wel zal bij zijn!

greetz skiere
mardees.j
Berichten: 61
Lid geworden op: 03 dec 2002 19:11
Locatie: Maastricht

Bericht door mardees.j »

:) Hey Skiere, jammer dat je niet kunt komen. Wij gaan wel elk jaar naar de ledenvergadering als het maar mogelijk is. Is altijd reuze leuk als je weer iedereen ziet. Wij komen vanuit Maastricht, zijn natuurlijk ook de aantal kilometertjes. Heb reeds verschillende jaren (2 jaren) een poging ondernomen om in de nachtelijke uurtjes naar huis te rijden, maar nu boek ik ieder jaar een overnachting in hotel de Wormshoef. Dit hotel is comfortabel en niet te duur. En ik hoef niet (via omwegen) terug te rijden naar Maastricht. Tevens kan ik dan ook 's avonds een biertje pakken. Want dat is echt heel gezellig. Misschien lukt het je wel een andere keer.
Groetjes Desiree
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

morgen heb ik het boek mee!
ter in zage,niet tekoop.
Plaats reactie