Velgen W200 - welke?

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
brigadierdog
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 jul 2008 17:54

Bericht door brigadierdog »

bertjededraak schreef:wat dacht je dan? dat ik zo goed als nieuwe velgen met banden voor 300 euro weg doe??????

Dat zegt ie niet..... ???
Hij zegt: dat het te veel is voor zijn portemonnee! En niet dat de velgen het niet waard zouden zijn!

En Hij bedankt je zelfs voor je moeite! En jij reageert meteen verontwaardigt...


Just my 2cents




Edited By brigadierdog on 1229779396
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Nee natuurlijk niet, maar eerlijk gezegd wist ik niet dat ze zo goed als nieuw zijn..
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

brigadierdog schreef:
bertjededraak schreef:wat dacht je dan? dat ik zo goed als nieuwe velgen met banden voor 300 euro weg doe??????
Dat zegt ie niet..... ???
Hij zegt: dat het te veel is voor zijn portemonnee! En niet dat de velgen het niet waard zouden zijn!


Just my 2cents
Hoeveel er in mijn portomonnee zit is voor jou een vraag en voor mij een weet! :p

En 500 euro voor een zo goed als nieuwe set chrome velgen met idem banden is in mijn ogen ECHT niet te duur (eerder een koopje)
brigadierdog
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 jul 2008 17:54

Bericht door brigadierdog »

Robbie schreef:Hoeveel er in mijn portomonnee zit is voor jou een vraag en voor mij een weet! :p

En 500 euro voor een zo goed als nieuwe set chrome velgen met idem banden is in mijn ogen ECHT niet te duur (eerder een koopje)
Ik heb er niet eens behoefte aan om te weten wat een ander in zijn portemonnee heeft....


En dat de velgen niet duur zijn voor de staat waarin ze verkeren, wil niet zeggen dat een ander daar ook het geld er voor over heeft om ze daarvoor aan te schaffen.


Maar goed, dat is mijn mening... :)
Plaats reactie