motorkap - sluiting

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

ben nu een mooi tijdje bezig om de Dodge w200 klaar te maken en ben al een mooi stuk op weg.
ik heb diverse onderdelen vervangen zo heb ik ook een nieuw voorfrond gekocht .....maar de oude sluiting van het eerste frond past niet op die ik nu geplaatst heb.
heb al gekeken hoe het zit maar het past echt niet wie weet wat ik er aan kan doen zijn daar verschilende types in of ? ik weet het ff niet wie weet er meer vanaf hoe ik dit kan oplossen ik heb met van dam gebeld en die vertelde dat er een andere kapsluiting op moet komen maar hij kan hem niet leveren.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Vreemd, de enige optie lijkt mij dan je nieuwe frond aanpassen zodat je je kapsluiting wel kunt monteren.

Plaats is foto's van je oude en nieuwe voorfrond.
Kunnen we mee denken!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

frond=front
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

kan het zijn dat er verschil in zit tussen bouwjaar 1976/1977 ik weet wel dat er in het FRONT dat eraf is gegaan de knipperlichten naast de koplampen stonden en nu heb ik dit verandert zo dat ze onder de gril staan.
of kan het zijn dat een ex leger Dodge een andere sluiting heeft dan een burger Dodge want het front dat er nu op zit was rood van kleur ik zou er graag een foto bij willen voegen heb er genoeg maar ik weet ff niet hoe ik dit moet doen in dit forum...mischien kan jij me dat even vertellen..
talk later bye bye
JAN/DODGE
Berichten: 337
Lid geworden op: 12 jan 2008 11:17

Bericht door JAN/DODGE »

Weet je zeker dat het front van een Dodge komt?
Ik heb er laatst een vervangen en had geen problemen er mee
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

dat mag ik toch wel aannemen ik heb hem besteld bij van Dam in Els alles past behalve de kapaansluiting schermen passen binnenschermen passen gril past niks mis mee ....
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

ik heb geprobeerd om op dit forum een foto te plaatsen maar dat lukt me nog ff niet zal m`n buurman is vragen of hij me ff wil helpen zo dat je kunt zien wat ik bedoel..
Arie
Berichten: 263
Lid geworden op: 15 dec 2007 20:27
Locatie: kraggenburg

Bericht door Arie »

Als je hem bij ten dam weg hebt is hij van een jonger bouwjaar daar past alles op maar inderdaad niet de sluiting één op één.
Aanpassen dus, is goed te doen.


Groet Arie
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

oke weer een stap verder hij is dus van een jongere Dodge maar aanpassen ? t`zou mooi zijn geweest als ik het oude front nog had maar die is heelaas verkocht goede leer voor de volgende keer.
toch maar = kijken hoe we dit gaan aanpakken.
by the way HOE KRIJG IK HIER FOTO`S BIJ GEZET.????
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

fotos ergens uploaden bij imageshack of dergelijke, dan hier bovenaan op de knop "image" klikken en daar de link inplakken van de foto (die link krijg je als de foto goed naar imageshack is doorgestuurd)

hier heb je een foto van mijn motorruimte, slot is daar op te zien, misschien heb je daar la iets mee
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

yes na een dagje knutselen heb ik het toch voor elkaar gekregen de kap sluit perfect de sluiting doet het prima nog bedankt dat je er een foto bij hebt gezet(FCAPRI) daar kon ik ff kijken hoe hij moet zitten.
koplamen er in gezet gril nu zoek ik alleen nog een goeie voor of achterbumper zonder deuken weet iemand nog ietst?

al vast bedankt
bullterrier.64
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:17

Bericht door bullterrier.64 »

kapsluiting aangepast en sluit nu perfect.
was ff werk maar het heeft zich geloond.
Plaats reactie