Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
idd naar bnede plaatsen dat ding :-) anders kan je je kunstof tunnel niet meer plaatsen en wordt de koeling helemaal minimaal.
beste is als je hem toch verhoog om em meteen te voorzien van electrice fan.....makkelijk praten.... heb het zelf ook nog niet gedaan... maar zit in de planning zodra mijn bodylift ergens in oktober gaat plaatsvinden
dan ga ik overigens een fan met 6 bladen overhouden.... het is zon ding dat werkt op warmte uitzetting... ben ff de naam kwijt ...
hallo lui
ik ben van plan om mijn dodge op te hogen met een bodylift die wil ik zelf gaan maken van nylon bussen.nu is mijn vraag of je bij een originele bodylift de originele rubbers van de dodge er ook bij tussen zet en of die dan tussen de carrosserie en het lift blok komt of tussen chassis en liftblok?
en van welk materiaal zijn eigenlijk de originele liftkits gemaakt?hoop dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geven.
groeten jan
Ik ben ook bezig met een body lift. Ik bestel gewoon een kit bij Summit Racing in de US. Deze bestaat uit nylon bussen incl. alle bevesigings materiaal.
De originele rubbers blijven voorzover ik weet gewoon zitten (tussen chassis en liftblok). Voor USD 100,00 (ex-tax) ga ik niet zelf lopen klooien.
ook mijn auto heeft een carosserie lift ondergaan en dan komt ie er zo uit te zien www.photoblog.net/bastian69 de grotere problemen ontstonden bij t stuurhuis deze moest behoorlijk aangepast worden. bij een totale suspention verhoging komt er nog meer op je af ,je dient dan onder andere rekening mee te houden dat de aandrijfas kruiskoppelingen onder een scherpere hoek komen te staan en juist die kruiskoppelingen van dodge zijn niet bepaald de sterkste die er zijn. ???
ik zoek dus ook nog een body lift heb hier en daar naar rubbers gekeken maar is gewoon bijna niks te vinden
wie weet er een simpele manier om z n set in huis te krijgen
dodge w200 1977
cadillac deville 1969
ford ranchero 1978
Het simpelst is om vanachter je PC te bestellen bij bv. Summit, of Ebay.
En anders gewoon langsgaan bij een v/d bedrijven die hier op de site genoemd staan.
Suc6,
Dick