Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Dringend!!! - ik heb een dringende vraag

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

dat grijze lawaaibakje heb ik ook nog, in men handschoenen kastje ligt die. is met 4 aansluitingen. als ik die inplug, blijft die zoemen, dus heb de boel eruit gegooid.
de balk en die witte plastiek heb ik, zitten alleen geen draden of lampjes meer aan. er is al goed geknipt in de kabelboom :(

dat locklampje zal ik eens vervangen door een ledje, zo weet ik zeker dat die niet stuk zal gaan
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

wat zouden we doen zonder arie,de lopende w200 encyclopedie!wederom thanks voor de uitleg.

ik heb het eens voorgehad dat de tussenbak in de loc stond zonder mijnen weet,de wagen maakte enorme bokkesprongen.in de eerste bocht washet alsof ik op een hobbelpaard zat.

ik heb nu rond de pook een meganische ring gelast,zodanig ik de tussen bak alleen nog in HI,N en LO kan steken maar niet meer in de loc.

zal daar eens een foto op deez topic plaatsen.
Arie
Berichten: 263
Lid geworden op: 15 dec 2007 20:27
Locatie: kraggenburg

Bericht door Arie »

Hoi Skiere,

Ik ben zeer verguld met je opmerking, echter om de zaken in een juist daglicht te bezien vermeld ik graag dat veel van mijn kennis een kwestie van veel lezen op de diverse forums is waarna ik alleen nog hoeft te verifiëren(lees uitvoeren) of het waar is wat ze schrijven.
Dus ook in deze komt veel kennis van mede forumleden van deze site, dat wil ik niet ongenoemd laten!
Mijn moto is dan ook, dat kennis niet is weten! Maar weten waar je het moet opzoeken of weten wie het wel weet!!!


Groet Arie
Plaats reactie