morge'
had lekkage ergens in de buurt van de waterpomp en heb de pakking inmiddels vervangen.
Echter,het lekt nog steeds.
Wat ik me nu af vraag is: als de pomp inwendig lekt,waar gooit íe z'n water er dan uit?
De lekkage zit rechts bovenin bij de lange bout(die waar het water uit loopt als je hem eruit draait.
Lijkt mij als de pomp inwendig lekt dat het water er ergens bij de as eruit gooit.
Ik heb er een zelfgemaakte pakking tussen zitten en heb pakkingvloeistof gebruikt.
lekke waterpomp? - of niet?
Toch zou ik even door willen gaan op de vorige vraag.
Ik heb een koelwater lekkage, en naar mijn mening komt die ergens bij de waterpomp vandaan.
Heb zaterdag even gekeken en het lijkt erop alsof het uit het gaatje onder de waterpomp zelf uit komt.
Daar waar de poelie van de koelvin overheen valt.
Telkens als ik een stuk gereden heb dan komt daar koelvloeisof uit. En onder het rijden merk je eigenlijk niets.
Houdt dit in dat de pomp naar de 7e hemel is??
Ik heb een koelwater lekkage, en naar mijn mening komt die ergens bij de waterpomp vandaan.
Heb zaterdag even gekeken en het lijkt erop alsof het uit het gaatje onder de waterpomp zelf uit komt.
Daar waar de poelie van de koelvin overheen valt.
Telkens als ik een stuk gereden heb dan komt daar koelvloeisof uit. En onder het rijden merk je eigenlijk niets.
Houdt dit in dat de pomp naar de 7e hemel is??
Hoi Sicky61,
Wat ik wel eens gedaan heb bij auto’s die me minder dierbaar waren is een stuk draadeind er in met loctite voor hydrauliek aansluitingen.
Ook zijn er bouten die zich als het waren er iets in vreten met een soort boor kop.
Maar het blijven nood oplossingen, is de bout zelf nog wel goed?
Groet Arie
Wat ik wel eens gedaan heb bij auto’s die me minder dierbaar waren is een stuk draadeind er in met loctite voor hydrauliek aansluitingen.
Ook zijn er bouten die zich als het waren er iets in vreten met een soort boor kop.
Maar het blijven nood oplossingen, is de bout zelf nog wel goed?
Groet Arie