Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Trillen. - Tussen 35 en 45 Mijl

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Probleem nog niet gevonden, voor de lagers vervangen, kruisje van voorste aandrijfas vervangen, nog steeds trillen.
We moeten nu nog het kruisje in de steekas aan de bestuurderskant vervangen, misschien dat het daar in zit.

Trillen is wel bijna weg als de voorste aandrijfas eruit is, kan dus ook zijn dat we het daaro moeten zoeken, dus aandrijfas uitlijnen/balanceren??
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Uncle Jerry
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2007 23:19
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Bericht door Uncle Jerry »

Ik heb hetzelfde !! :(

Dacht eerst ook dat het mijn Hummers waren, maar die eens goed warm gereden en dan rijdt het een stuk beter.

Wat mij op viel, dat het bij mij meer was tijdens het optrekken. Het lijkt alsof de hele carrosserie trilt !
Ook trilt het pookje van de tussenbak !!!

Net er even onder gelegen en fotootje gemaakt.
Op de uitgaande kant heb ik enorm veel speling (vind ik) op de linker foto heb ik hem zover mogelijk in gedrukt, op de rechter zover mogelijk uit .. IS dit normaal, of is dit HET PROBLEEM !!!

Klik even op de foto om het iets beter te zien, ik heb er ook gele streepjes op gezet !!!


Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By Uncle Jerry on 1201447606
Ik heb een hekel aan uitstellen, want dat kan morgen ook nog...
Plaats reactie