dashboard verlichting

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
Bommel
Berichten: 306
Lid geworden op: 27 okt 2005 09:25
Locatie: Kessel
Contacteer:

Bericht door Bommel »

De vorige eigenaar,
Ken ik toevallig want die woont in hetzelfde dorp als ik. Die heeft er nooit wat aan verbouwt. Alleen een kip installatie, maar dat heeft weinig met het voorfront te maken.
En hij heeft hem ingevoerd dus…..
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Tsja dan weet ik het ook niet......
Je hebt in ieder geval de datum die je zocht :;): Toch?!
Bommel
Berichten: 306
Lid geworden op: 27 okt 2005 09:25
Locatie: Kessel
Contacteer:

Bericht door Bommel »

Okeej,

Dan ga ik binnenkort maar eens het dashboard eraf slopen. Heb het er al vele malen eraf gehad dus dat heb ik zo gedaan. En dus alle lampjes even controleren op wattage.
Dat gaat wel lukken. In ieder geval bedankt voor al de reacties, weet nu dus dat mijn dodge eigenlijk uit 1977
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Die datum van de RDW zegt helemaal niets.
Deze wagens zijn allemaal door het leger gebruikt en daar is een fictieve datum gekozen door de RDW voor de eerste toelating omdat men geen maand wist heeft men ze allemaal op dezelfde datum gezet. Die 2 van mij hebben nl dezelfde datum en met mij vele anderen.

Alleen de nieuwere ambassador (1985) heeft wel een juiste datum omdat dit vanuit de legerpapieren al geregistreerd was (heb nog ergens de orginele exportpapieren toen de ambassador naar Italie verscheept werd en ingezet werk bij de amerikaanse ambasade. Vandaar Ambassador :D
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Dit is wat de RDW zegt over de toelatings datum
"Datum eerste toelating


Dit is de datum die aangeeft wanneer het voertuig voor het eerst is geregistreerd (waar ook ter wereld). De RDW registreert dit voor alle voertuigsoorten."

Dat een hoop Dodge's de zelfde datum hebben is simpel te verklaren, het leger kocht/koopt zijn voertuigen in met 100 misschien wel 1000 tallen in vandaar de gelijke datums.

Volgens mij wordt er ook pas een datum aan een voertuig (zeg maar) geplakt zodra een eerste eigenaar hem koopt. Daarom worden er ook zo weinig nieuwe auto's verkocht in de laatste maanden van een jaar :)
berry
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jan 2002 20:15
Locatie: DEURNE   Nbr.

Bericht door berry »

als je even goed naar je kentekenpapieren kijkt zul je zien dat daar de datum op staat. daaronder staat DATUM AMBTELIJK VASTGESTELD.
de datums van de meeste dodge's zullen ook op de laatste van de maand zijn.
waarschijnlijk hoefden ze dan niet na te denken, denk ik dan weer.
Dodge W200 318
Harley Davidson Nighttrain
Mercedes-benz Vito
Plaats reactie