Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

kabine eraf - restauratie kabine

Dark angel
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2002 21:48

Bericht door Dark angel »

hey,

onlangs zag ik dat mijn kabine van mijn dodge w200 uit 1976 wel wat oplapping kon gebruiken. Is het mogelijk om enkel de kabine te verwijderen . d.m.v. eerst het dashbord eruit te halen en de zetel of met ik er veel meer sluitel wer aan verrichten ?
Wie kan me aan een goede manier helpen ?
En misschien ook aan een goede reparatie tip!
De vloerplaten zin namelijk rot en ik kan er dwars doorheen kijken. Dus nu wou ik deze vernieuwen en inneens de achterkant van mijn kabine ook ff bewerken zodat deze niet meer roesten. Alle info is welkom ik ben namelijk nog een groentje in het restauren van een dodge! Maar alle begin is moeilijk maar ik moet en zal een leuke dodge rijden kost wat kost!

In ieder geval bedankt
114-1006036480

Bericht door 114-1006036480 »

Ik heb geen tip over het verwijderen van de cabine daar ik zelf nog niet zover gekomen ben..

Kan je wel zeggen dat "koste wat het kost" wel eens iets meer kan zijn dan je in eerste instantie denkt.
Ik begon namelijk ook met die uitspraak en mijn Dodge 'kost' me nu zo'n 10.000 euro en ik ben nog niet eens halverwege.
berry
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jan 2002 20:15
Locatie: DEURNE   Nbr.

Bericht door berry »

hoi ik heb de cabine van mijn dodge eraf gehaald dus ik weet hoeveel werk je nog hebt. de spatborden, motorkap, deuren, remleidingen of hoofdremcilinder ,gaskabel, stuurstang, alle stroomkabels d.m.v. stekkerblok, en alles wat er nog meer aan hangt moet je loshalen. dan de 4 bouten losdraaien waarmee de cabine op het chassis zit effe optillen klaar
Dodge W200 318
Harley Davidson Nighttrain
Mercedes-benz Vito
A3 Berger
Berichten: 108
Lid geworden op: 17 feb 2001 16:19
Locatie: Enschede

Bericht door A3 Berger »

Als je cabine erg slecht is, zou ik je willen aanraden eens na te vragen bij b.v van Dam wat een goede tweede hands kost.
Ik heb zelf mijn cabine en deuren etc opgeknapt maar ik kan je vertellen dat dit niet bepaald gratis was (materiaal, laswerk etc), maar vooral ook erg veel werk!
Bezint eer ge begint.
Suc6
DO YOU SPEAK DODGE?
Member 576
Dark angel
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2002 21:48

Bericht door Dark angel »

alvast leuk van de reacties!
misschien kan ik dan toch beter de laadbak eraf halen enzo de achterkant van men kabine bewerken ?
Plaats reactie