Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 852 - Annemieke Elshof - update op pagina 4

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Als je naar Groesbeek komt, moet je er maar eens onder kijken. Ik vind het een systeem van 3x niks en helemaal niet als je een beetje het terrein in gaat. Ik ben erg benieuwd naar jouw systeem. Ik zal vanavond een paar foto's maken van de tanks en dan zal ik proberen uit te vinden hoe ik ze moet posten.

Misschien komt het ook wel omdat ik net precies weet op welke spanning ik de banden moet vullen, zit nu 2,5 Bar in. Op de band staat max 65 PSI(voor) en max 85 PSI (achter) Maar dat is 4,5 en 6 BAR!!! Dit vond ik een beetje eng om er in te gooien.




Edited By Muis on 1080139326
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Nou een poging om de foto's erop te krijgen. Ze staan op mijn eigen hompage, dus dat moet lukken.

1e foto van onze 2 dodges naast elkaar.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

2e foto ook allebij naast elkaar, maar dan vanaf de buren. Hierop kun je het hoogteverschil goed zien. DE mijn is dus lager :(
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Ohja, dat ding naast de bestuurdersdeur, heb ik er af gehaald. Die vond ik niet mooi. Er komt nog wel een lange spriet op voor mij 27MC bakkie, maar die komt aan de binnenkant vn mijn bak. Vind mijn vriendje niet zo leuk dat ik al een bakkie heb en hij nog nie :D

3e foto van de zij/onderkant, op verzoek van Ton over mijn 2 gastanks.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

En nog een foto van de achterkant van de dodge waarop je de achterste gastank kunt zien zitten. Net achter de trekhaak.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

En als laatste een foto van wat te doen bij pech onderweg VRIENDJE MET DODGE BELLEN!!! We hebben de motor er heel af gekregen.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Dat WAS dus mijn dagelijks vervoer nar mijn werk, die ligt nu in onderdelen om een andere versnellingsbak te krijgen, daar aan we dit weekeinde me beginnen. DAn kan ik weer motor rijden :inlove:
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
lovedodge
Berichten: 96
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:45

Bericht door lovedodge »

coole dodge's!!!!!!!
veel suc6 en heel veel plezier ermee
keep up the good work

Gr :blues:
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Ziet er goed uit Annemieke!
Hoop je binnenkort te zien op een van de DTB clubdagen!

Groet
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Het is een beetje donker maar de tanks zitten inderdaad erg opvallend.
Met parkeerruimte (bovenste foto) was in ieder geval al rekening gehouden met 2 Dodges :p

Ton
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Mijn vriend en ik hebben al afgesproken dat we naar Groesbeek komen met alle 2 de dodges. Hij is hem nu aan het klaarmaken, zodat ie ook het terrein in kan. Ik weet nog niet of ik met die van mij de baan in Groesbeek op wil. Ik ga eerst nog oefenen in het zandpad iets verder op, daar komen erg veel tractors door, die het pad aardig kapot gereden hebben.

Ton ik weet niet of jij naar Groesbeek komt, maar als je komt, wil je dan misschien eens je licht over mijn gastankjes laten schijnen om te kijken of dat goed gaat komen in het terrein?




Edited By Muis on 1080321216
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Hoi Hoi

Ik heb zelf een D200..niet echt geschikt voor het terrein..Maar zoals de meeste wel weten stort Ingrid zich overal in..ze komen je der wel uitslepen..
De mijne is ook niet erg hoog ofzo..
Ik heb ook aan de onderkant twee gastanken liggen..maar heb daar nog geen problemen mee gehad..Dus ze zitten daar wel goed vind ik..Het scheelt een hoop laadruimte achter in de bak..
en tja als je er geen last van hebt..zitten ze toppie

groetjes Ingridje
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Annemieke,

Ik kom ook naar Groesbeek en dan kun je mijn 2 tanks ook zien zitten onder de Dodge.
Ik ga regelmatig het terrein in en heb er nog geen last van gehad.
Nu rij ik altijd erg voorzichtig in het terrein dus daar kan het ook aan liggen :p

Maar Groesbeek is goed te rijden.. ik weet zeker dat je daar ook een rondje gaat rijden.

Ton
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Kwam ik zaterdag terug van de motorsloop, liggen er twee mooie grote bruine enveloppen op tafel. Dus ikke eerst ff voelen, wat zou erin zitten. Ik maak die enveloppen open die aan mij is geadresseerd (mijn vriend had er ook 1). Ik sprong zowat een gat in het plafond toen ik ontdekte dat de licenceplate van DTB binnen was gekomen. Ik heb dus lid nummer 852 en mijn vriendje 853 hehe.

Dus nu ben ik helemaal officieel lid. Ik kon het niet laten om meteen de plaat achter mijn achterruit te zetten. :inlove:
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Mooi! Heb gelijk maar ff e.e.a. aangepast op het forum. :D

Groet
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Maar weer ff een update.

Op dit moment zijn we hard aan het trekken om mijn Dodge door de APK te krijgen. 4 weken geleden is ie afgekeurd en ondertussen hebbe nwe ook weer het een en ander gedaan.

We hebben de complete achteras vervangen. Van de mijne was het remcupje aan de bestuurderskant ernstig lek. De achteras die er toch al onder moest komen heeft hulpveren. (Is wel handig als je regelmatig een behoorlijke lading hout mee wil nemen.)

Gisteren begon in eens de remschijf links voor aan te lopen. Eerst heel zachtjes en niet de hele tijd, maar af en toe eens. Bij nadere inspectie vandaag bleek het niet, zoals wij verwachten, de remblokken op de schijf aan te lopen. Maar het was de schijf op de remblokken. Conclusie. Nieuwe wiellagers zijn geen overbodige luxe. We waren al bang dat ie hierop met de keuring zou worden afgekeurd. Maar ja, nu weten we dat natuurlijk zeker.

Ik ben dus op dit moment bezig om de remmerij eraf te halen en de steekassen eruit te halen. Als je er toch bij bent, dan ook maar meteen de remklauwen reviseren. Je zult net zien dat die anders het volgende mankement zullen zijn.

Op dit moment rijdt er geen van onze 5 dodgen. Zo heb je er 2, zo heb je er nog 3 bij en toen deed er geen eentje meer. Het gaat in het leven ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. :D
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Ik had dit topic nog nooit bekeken/gelezen...Mooie foto's, en voor nu veel sleutel plezier!

Ik heb nog een foto van een van je Dodge's (denk ik) Groesbeek 16 April 2006

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Hé leuke foto. Wel mijn Dodge, maar die dag zonder mij. Frenk heeft die dag gereden en mijn uitlaat eronder uitgereden. Maar dat is al weer gefikst.

Ik moet ook maar eens foto's van mijn Dodge gaan uploaden. 'k zal er meteen eentje maken
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Muis schreef:Maar weer ff een update.

Op dit moment zijn we hard aan het trekken om mijn Dodge door de APK te krijgen. 4 weken geleden is ie afgekeurd en ondertussen hebbe nwe ook weer het een en ander gedaan.

We hebben de complete achteras vervangen. Van de mijne was het remcupje aan de bestuurderskant ernstig lek. De achteras die er toch al onder moest komen heeft hulpveren. (Is wel handig als je regelmatig een behoorlijke lading hout mee wil nemen.)

Gisteren begon in eens de remschijf links voor aan te lopen. Eerst heel zachtjes en niet de hele tijd, maar af en toe eens. Bij nadere inspectie vandaag bleek het niet, zoals wij verwachten, de remblokken op de schijf aan te lopen. Maar het was de schijf op de remblokken. Conclusie. Nieuwe wiellagers zijn geen overbodige luxe. We waren al bang dat ie hierop met de keuring zou worden afgekeurd. Maar ja, nu weten we dat natuurlijk zeker.

Ik ben dus op dit moment bezig om de remmerij eraf te halen en de steekassen eruit te halen. Als je er toch bij bent, dan ook maar meteen de remklauwen reviseren. Je zult net zien dat die anders het volgende mankement zullen zijn.

Op dit moment rijdt er geen van onze 5 dodgen. Zo heb je er 2, zo heb je er nog 3 bij en toen deed er geen eentje meer. Het gaat in het leven ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. :D
:( Suc6 met de reparatie gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
mardees.j
Berichten: 61
Lid geworden op: 03 dec 2002 19:11
Locatie: Maastricht

Bericht door mardees.j »

:D Hey Muisje, Hoop dat jullie voor 10 december in iedergeval eentje klaar hebben om naar Groesbeek te komen.

Groetjes Dees
Plaats reactie