probleempje - vraagjesss

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
99-1132613910

Bericht door 99-1132613910 »

ik wil in de eerste plaats eigenlijk stuurbekrachtiging inbouwen en daarna ophogen met een suspensionlift... probleem... mijn stuurstang en stuurhuis komen uit binnen de chassis-balk. heeft iemand daar ervaring mee?
(dodge uit 1969)
kan ik ook eerst ophogen? kan ik gewoon blijven sturen zonder stuurbekrachtiging, ben best wel sterk maar wil het stuur wel rond kunnen krijgen en niet afbreken... :cool:




Edited By custom on 1157490469
99-1132613910

Bericht door 99-1132613910 »

bedankt! mij valt op dat de stuurstangen anders lopen dan bij mij. ik heb twee beugels. 1 naar beneden en een naar het wiel.. (foto;s komen nog) en er is volgens mij niet zoveel ruimte achter het wiel... en die kruiskoppeling, is daar ook een alternatief voor dan bestellen?
en heeft het zin om met een 4 inch suspensionlift zonder stuurbekrachtiging te rijden?? iemand ervaring? gr m
99-1132613910

Bericht door 99-1132613910 »

yeah, thats my ****! heb nou de schroef in het (onbekrachtigd) stuurhuis bijna helemaal ingedraaid maar er komt nog steeds speling na een stuk rijden. dan begint hij flink te stuiteren ook als de hummerbanden warm zijn gedraaid. het ene bladveerpakket rechtsvoor staat wel iets boller dan de linker. heeft dat ermee te maken? kan nou max 50km rijden ik wil hem trouwens nog ophogen in de vering.. een alternatief had ik gelezen was bladveren van een achteras voor bevestigen maar wat doe je dan aan de achteras? alvast bedankt! groetn m
dodgefanaat1985
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2005 21:26
Locatie: nieuwegein

Bericht door dodgefanaat1985 »

custom schreef:yeah, thats my ****! heb nou de schroef in het (onbekrachtigd) stuurhuis bijna helemaal ingedraaid maar er komt nog steeds speling na een stuk rijden. dan begint hij flink te stuiteren ook als de hummerbanden warm zijn gedraaid. het ene bladveerpakket rechtsvoor staat wel iets boller dan de linker. heeft dat ermee te maken? kan nou max 50km rijden ik wil hem trouwens nog ophogen in de vering.. een alternatief had ik gelezen was bladveren van een achteras voor bevestigen maar wat doe je dan aan de achteras? alvast bedankt! groetn m
achter kan je er blokken tussen plaatsen maar voor beslist niet
Plaats reactie