Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

lijst onderdelen

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

lijst onderdelen

Bericht door fcapri »

vroeger stond er op de website ergens een lijst met onderdelen. deze vind ik jammer genoeg niet meer terug.
ik heb wel een deel gevonden (vervangingsonderdelen dodge) waarin de lagers enzo beschreven worden, maar er was een veel langere lijst.

zo eentje waar je de deurrubers van een citroen BX kon gebruiken, dynamo van een VW polo, raamrubbers van een toyota starlet, verwarmingskraan van een audi 80,....
op de website w200.weetjewel.com staan ook een aantal beschrijvingen, maar niet die lijst (dacht excel lijst?). ook chaosboyz heeft zo een lijstje en verwijst naar www.dtbweb.nl voor de meer recentere lijst (maarja, die oude website is weg)

iemand die deze nog weet staan of op de pc heeft?
dodgew200v8
Berichten: 585
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: lijst onderdelen

Bericht door dodgew200v8 »

Nou en ik heb een dynamo van een daewoo matiz 0.8 erop zitten :mrgreen: ( 65A )
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 389
Lid geworden op: 27 apr 2010 22:21
Locatie: Rossum (OV)
Contacteer:

Re: lijst onderdelen

Bericht door ikke »

Ik meende dat ik de goeie had maar het is dus de vervangingsdelen lijst :?
Maar je hebt gelijk want van die deurrubbers had ik ook onthouden. Niet dat je nog een bx op de sloop zult vinden maar toch.

post-27-95627-Vervangingsdelen.gif
(25.29 KiB) 1715 keer gedownload
dodgew200v8
Berichten: 585
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: lijst onderdelen

Bericht door dodgew200v8 »

Oud ford transit bus past ook. En inderdaad of die nog ergens tegen komt die rotte bakken is ook maar de vraag.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Re: lijst onderdelen

Bericht door fcapri »

vind er ook niks meer van terug. echt jammer.

t is nu niet echt mijn probleem meer, wou de lijst gewoon aan de nieuwe eigenaar meegeven. men dodge is na 8jaar toch de deur uit gegaan. begon wat veel werk aan te komen, en ik wou niet echt tijd en geld investeren in die auto. het is en blijft een 4x4 en daar rijd ik niet mee. elk jaar op de keuring genoeg miserie de laatste tijd met allerhande stommiteiten (logo die van de motorkap moet eraf, voorste aandrijfas die verwijderd is, stuurbekrachtiging en klein stuurtje waar de keuring attesten van wil zien, geen CE keurmerk in de gordels ...).

ik had een d200 op het oog, maar die vind ik niet meer terug op het internet nu (vermoedelijk al verkocht). ik wou gerust tijd en geld investeren in een auto die me echt aan staat. een RWD pickup, liefst manuele bak, dikke V8 en waar genoeg op geladen kan worden. door de 2.5ton leeggewicht van de dodge kon ik maar een goei 1000kg laden. met een pallet snelbouwstenen was ik altijd overladen (1200kg).

ik was de laatste tijd al weinig op het 'nieuwe' forum en dat zal nu definitief gedaan zijn
robbert peter
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
Locatie: etten leur

Re: lijst onderdelen

Bericht door robbert peter »

Het is een heel oud topic waar ik op reageer .
Ben begonnen met het opknappen van de deuren.
De eerste deur is eruit en het laswerk lijkt mee te vallen.
Ik heb de deur grotendeels uit elkaar. Nu wil ik de rubbers vervangen. Van een citroe bx zou passen maar die zullen wel nergens meer te vind3n zijn. Weet er iemand wat ook zou kunnen passe ?
Ook de aan binnen en buitenzijde zijn helemaal weg( raamsnorren?) Zijn die ook ergens vanaf te halen of wordt dat rockauto?
'76 dodge W200
'72 pontiac Catalina
MG ZS EV
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Re: lijst onderdelen

Bericht door 76 w200 »

Van dijck usa parts of rockauto of lmc truck

Gr ed
76 w200 340
76 w200 360
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Re: lijst onderdelen

Bericht door Robbie »

Rubbers, stukje afsnijden van wat je wilt vervangen en zoeken op de sloop! Kost bijna niks en zijn vaak zo goed als nieuw.

Deurrubbers vind je oa bij Ford, Volvo en Saab kofferbakken.
Plaats reactie