Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

part time tussenbak

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

skiere schreef:@Theft_eXP ik begrijp je motivatie om een tussen bak part time te laten bollen.ik heb een tijdje zonder vooras gereden,en ik moet zeggen dan rijd en stuurd de dodge soepel!mocht er een systeem bestaan om de tussenbak te veranderen met zo'n part time kit,dan heb ik ook intresse!
ik heb me al lang bij neer gelegt dat een dodge w200 vierkant rijd,en dat is natuurlijk de charme van een spartaanse w200.maar alles kan beter natuurlijk.

@area51.ja dat vierwiel spinnen in de sneeuw is dikke fun,in het begin heb je wat plaats nodig,na een tijdje draaien tolt de dodge gewoon rond zijn as.
hé waar woon jij in frankrijk?
kwa rijgedrag op de weg merk ik weinig verschil. misschien als die rammelende tussenbak en aandrijfassen vervangen zijn dat je dan meer verschil voeld, maar daar heeft het niks mee te maken :) het is puur voor de fun.
area51
Berichten: 359
Lid geworden op: 29 jun 2001 13:39
Locatie: Frankrijk

Bericht door area51 »

Theft_eXP schreef:
skiere schreef:
@area51.ja dat vierwiel spinnen in de sneeuw is dikke fun,in het begin heb je wat plaats nodig,na een tijdje draaien tolt de dodge gewoon rond zijn as.
hé waar woon jij in frankrijk?
hoi Skiere,

Ik woon in departement 03, de "Allier" als je tussen de steden Moulins en Montlucon een streep trekt, zit ik precies in het midden!

@ de rest, Ik heb nog nooit in een D-200 gereden, maar weleens in een Dodge bus, in canada in de bush, een 2 wheeldrive , rijd heerlijk, maar met het minste of geringste zit je ongeloofelijk vast! en aangezien ik toch erg veel op onverharde paden en modderige gebieden zit, ben ik toch blij dat ik een 4x4 heb. tuurlijk, is een persoonlijke zaak, stel dat je alleen op verharde wegen/paden zit e.d. zou ik het waarschijnlijk ook wel doen.

Maar voor mijn gewone verkeer heb ik een VWT3 bus, die ook alleen achterwielaangedreven is, en ik zal je vertellen, alhoewel dat een verschrikkelijk lekker busje is, heb ik er al erg veel in zitten vloeken, als ik weer eens vast zat! wil ik dat niet meer hebben, zal ik wel verder moeten met een 4x4 :angry:errug!!![/color]
groet, Bart
area51
Berichten: 359
Lid geworden op: 29 jun 2001 13:39
Locatie: Frankrijk

Bericht door area51 »

http://offroadexchange.com/milemarker.htm

kijk maar eens op deze link...
groet, Bart
area51
Berichten: 359
Lid geworden op: 29 jun 2001 13:39
Locatie: Frankrijk

Re: part time tussenbak

Bericht door area51 »

Maar of dat allemaal écht zin heeft? kijk hier maar eens:

https://forum.dtbweb.nl/viewtopic.php?f=27&t=87047
groet, Bart
Plaats reactie