Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

verviers/limbourg - steile klim in t vooruitzicht

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

okay voor komend weekeinde staat een rit naar het voorportaal van de ardennen in de planning met een aanhanger a 3500kg aan de haak ,dus wil ik de auto laten brullen als een leeuw en laten trekken als een beer ..... Dus nog enkele kleine technische verbeteringen doorvoeren en kan volgende week dan resultaat overleggen als t lukken wil met foto s ....bovendien komt er vermoedelijk ook een reis oost duitsland aan ..
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

de weekend trip naar bilstain verviers is goed verlopen , op de heenreis veel tegenwind en zwaartekracht (lees bergen heuvels glooiingen) de automaat temp stond continu tussen de 90 en 95 graden C , bij de lange klim voor Aken heb ik de auto even aande kant gezet om de automaat af te laten koelen (het ging richting 100 C onder in de pan) ,deze kreeg t zwaar te verduren gezien het gewicht van 8000 kg . als t goed is moet er geen foto te zien zijn van de dodge onder het grootste spoorviaduct van de benelux



Edited By bastian on 1208376276
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

foto is te zien bij photobucket > bastian 1969 www.photobucket.com



Edited By bastian on 1208377651
Rob Rules
Berichten: 183
Lid geworden op: 22 mar 2007 23:19
Locatie: Oostelbeers

Bericht door Rob Rules »

wat moest die agent van je?? :laugh:
Greetz, Rob..

Tuurlijk spoor ik niet!! Ben geen trein!!
Rock On!!

Daily: Opel Vectra Sport '01
Rest : Chevy Van Gladiator '81
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

Rob Rules schreef:wat moest die agent van je?? :laugh:
ha ha ha die moest geld hebben van mij 49 euro voor te hard in bebouwde kom ( volgens mij was ik buiten bebouwde kom) :D die meneer op de achtergrond met stropdas was ook aan de beurt en had er goed de pee :p in.
Rob Rules
Berichten: 183
Lid geworden op: 22 mar 2007 23:19
Locatie: Oostelbeers

Bericht door Rob Rules »

centen-graaiers zijn het, maar goed, je bent heel terug gekomen.

dat telt!
Greetz, Rob..

Tuurlijk spoor ik niet!! Ben geen trein!!
Rock On!!

Daily: Opel Vectra Sport '01
Rest : Chevy Van Gladiator '81
Bommel
Berichten: 306
Lid geworden op: 27 okt 2005 09:25
Locatie: Kessel
Contacteer:

Bericht door Bommel »

Zeg Bastian,

Hoeveel liter gas kun je eigenlijk in totaal kwijt in dat bommen park.... :)
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

theoretisch 330 ltr maar praktisch 308 ltr , ik wilde hierover een onderwerp plaatsen bij topic hoe pak je iets aan"" maar ben gister hele avond bezig geweest om foto hier naar toe te plaatsen en da wil weer niet , kan iemand die foto s van daar naar hier plaatsen . ik zal eerst eens nieuwe foto maken want dat bommenpark is fris geschilderd en ziet er weer net uit
spieker
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:33
Locatie: heino

Bericht door spieker »

ik verklein de foto's altijd met tinypic
http://www.tinypic.com/
met bladeren even de foto opzoeken in je comp
dan uploaden
dan 1x klikken op img code for forums
dan op de zelfde link 1x klikken met de rechter muisknop dan knippen
en dan kan je het zo in je bericht plakken zoals dit Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
volgens mij is dit het makkelijkste dan hoef je de foto's niet eerst te verkleinen op de computer
:D
en zo zijn de foto's ook niet te groot (heb er in ieder geval nog niks over gehoord )
dodge w200 1977
cadillac deville 1969
ford ranchero 1978
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

hier de pic's van bastian.

waren dat belgische agenten????
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

ha ha ha nee dat waren agenten van grand duchee L,ik moet iedere keer weer lachen als ik die foto zie.
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

t vreemde van hier is als je je bericht wil wijzigen dat in je 2e bericht je dan wel een foto kan bijvoegen (bijlage),overigens was hier de foto ook weer te groot en dan te bedenken dat t met nokia n70 tel genomem is .
area51
Berichten: 359
Lid geworden op: 29 jun 2001 13:39
Locatie: Frankrijk

Re: verviers/limbourg - steile klim in t vooruitzicht

Bericht door area51 »

je kunt wel zien dat dat een beginneling is, fanatiek, moet nog leren hoe bonnen te schrijven...
:politie
groet, Bart
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Re: verviers/limbourg - steile klim in t vooruitzicht

Bericht door bastian »

Die bonnen en radarflitsers overkomt mij altijd als ik van de gewone route afwijk , bijv per ongeluk verkeerd gereden of in een omleiding terecht kom , ook verre ritten naarbijv Zwitserland of Frankrijk is t altijd prijs.
Plaats reactie