Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Goedbye Ram, hello W200 - nieuwe aanwinst

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
alain
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 mar 2004 15:12
Locatie: DTB member 326

Bericht door alain »

Ik heb de afgelopen 2 jaar in een '95 Dodge Ram 1500 gereden, maar daarvoor 8 jaar lang met een W200 (The Sandman). Iedere keer als ik de afgelopen tijd weer een W200 op de weg tegenkwam, verlangde ik steeds een beetje meer naar de oude W200. Ik heb kortgeleden dus besloten om de Ram te verkopen en weer op zoek te gaan naar een W200. Afgelopen zaterdag was het zover. Ik heb de Ram verkocht aan iemand met een W200. Hij wilde graag mijn Ram en ik zijn W200. Ik heb dus nu (met wat geld erbij gekregen) een W200.

Ik ben druk bezig om deze klaar te maken voor APK want over 2 maanden moet hij klaar staan om de ambulance met m'n Camaro naar Drachten te trekken voor het Dragracen. Ik heb nog geen goede foto's van de W200 maar die komen zeker wel.

Mijn W200 is een ingekorte versie. Er staat een stepside bak op en heeft een bullbar in het midden van de bumper. Vroeger is het een handgeschakelde geweest, maar dit is nu automaat. Tis al een oude in Nederland daar het kenteken al in 1990 is afgegeven. Toendertijd zijn er 2 van deze pickups gebouwd. Eén door een vriend van mij (Fred van Dijk) en de ander door Peter? (ben z'n achternaam even kwijt, Roosendaal dacht ik). Ik heb nu degene die toen door Peter was gebouwd.

Als ik foto's heb, dan post ik ze wel. Anders zie je me misschien wel een keer bij een evenement.




Edited By alain on 1144840507
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Gefeliciteerd!

Wacht je niet te lang met de foto's :p
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Hee Alain,

welkom terug!
Gerhart
alain
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 mar 2004 15:12
Locatie: DTB member 326

Bericht door alain »

Thnx, ben eigenlijk nooit weg geweest. Ben de afgelopen 2 jaar alleen niet meer zo actief bij de club betrokken geweest. Ik hoop daar wel verandering in te brengen. Who knows.....
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
sicky61
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 nov 2002 23:15
Locatie: DRIEBERGEN
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

gefeliciteerd.....eindelijk je goede smaak terug :p
GROETE' SICKY
Plaats reactie