tekening dubbel uitlaatsysteem vanaf headers
ik wil mijn enkele systeem vervangen voor een dubbele met flowmasters vanaf mn headers. wie heeft er een bouwtekeningentje van, zodat ik daarmee alvast mn bochjes en zooi kan pasmaken zonder er elke keer onder te moeten liggen :D er was/is een boek die de meeste buigbank eigenaren hebben waar alles in zou moeten staan.
voor de w200 dus he. heb mn flowmasterrrs vandaag al gehaald :) en mn oude nog perfecte zooi gaat de verkoop in, is volledig alluminium geloof ik 3 duims. tot aan achter.
tekening mag voor de as, en ook tot over de as. of allebei :laugh:
tenks!!
voor de w200 dus he. heb mn flowmasterrrs vandaag al gehaald :) en mn oude nog perfecte zooi gaat de verkoop in, is volledig alluminium geloof ik 3 duims. tot aan achter.
tekening mag voor de as, en ook tot over de as. of allebei :laugh:
tenks!!
De juiste plek voor de balans is als volgt te bepalen: Spuit gewone verf op 1 van de uitlaatpijpen vanaf de header flange. Start de motor en ga een stukje rijden zodat alles goed warm is. Kijk vervolgens tot waar de verf van de pijp af gebrand is en dat is de plek waar de balanspijp moet komen.
Later,
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
alain schreef:De juiste plek voor de balans is als volgt te bepalen: Spuit gewone verf op 1 van de uitlaatpijpen vanaf de header flange. Start de motor en ga een stukje rijden zodat alles goed warm is. Kijk vervolgens tot waar de verf van de pijp af gebrand is en dat is de plek waar de balanspijp moet komen.
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar ik heb ooit in de Hot Rod gelezen dat dit een fabeltje is, dragracers deden dit ook om de optimale lengte van hun uitlaat te bepalen maar het blijkt maar zelden te kloppen. ???
Edited By NascarTim on 1145634402
owja... alleen de rechterkant dan volgens mij toch.. hihi.. nou ja... met twee 90 gr bochjes dan :-)
heeft dat nog gevolgen voor geluid als de enekant 1 maal 2 keer een 90 graden bocht maakt en de ander niet? ???
misschien de andere kant ook dan maar met 2 bochtjes doen om geluid uit te komen aan de achterkant... maar tja.. elke bochtje is weer 10 euro extra.
Edited By Cas on 1145782167
heeft dat nog gevolgen voor geluid als de enekant 1 maal 2 keer een 90 graden bocht maakt en de ander niet? ???
misschien de andere kant ook dan maar met 2 bochtjes doen om geluid uit te komen aan de achterkant... maar tja.. elke bochtje is weer 10 euro extra.
Edited By Cas on 1145782167
De headers zitten aan het blok vast, dus dat is het begin van de pijp.custom schreef:op het einde aan de achterkant of aan het begin bij het blok? ???
Later,
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
Dat blijf je houden bij een autoclub en/of een forum custom. Duizend leden - duizend meningen.
Later,
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
~Alain~
Lidnummer 326
----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction