Voorfront

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
67-1134987950

Bericht door 67-1134987950 »

aangezien ik een totaal verotte doorgezakte veroeste voorfront had... nog steeds trouwens. en op zoek naar een ander, had dus elk front dezelfde plekken waar de ellende begint. heb er nu 1 gevonden die nog stevig genoeg is voor enkele jaren of meer na wat aanpassingen.

maarrrr... dit schrijf ik eigelijklijk alleen om te zeggen. als je een voorfront in je handen hebt.... of op de grond want hij weegt nogal wat.

dan als je ervoorstaat heb je de onderkant die een soort van een holle balk heeft... met gaten in de bovenkant. en NIET in de onderkant!! dus water kan errin, maar niet eruit lopen. ja.... later wel als ie is doorgerot ja....

maar ik heb er dus ook nog GATEN in de onderkant in geboord, kan de balk ventileren, en even van dat antiroest goedje van hammarite erin gespoten. kieren erboven en tussen uitgekrabt en opgevuld met blijvend felxibele montage kit voor spoilers van ietswat modernere autos :D

volgens mij had dit een hoop roest en ellende voorkomen als dit al gedaan was in de jaren 70 :laugh:

en misschien loop ik hier nu oud nieuws te verkondigen.... ach... anniewaeeij.....

laterssszz!!!