Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Voorstellen

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Dilligaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2011 18:26
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Dilligaf »

Hallo allemaal,

Ik ben Peter van Zanten, ben 23 en ik kom uit Spijkenisse en ben werkzaam als service monteur bij Stork Gears & services.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Dodge W200 uit 1977 in mijn bezit.

Ik ben er echt heel blij mee, en is in een best goede staat. niet veel roest en wel veel deuken! :cool:

Ik hoop hier vaak mee te kunnen praten over komende onderwerpen en om veel te leren over de amerikaantjes! :D

De rede dat ik voor een W200 heb gekozen is omdat ik altijd electro storingen heb met redelijk nieuwe auto's en omdat ik vanaf jong ventje al graag een americaan wou.. heb veel meetings afgereisd met mijn pa om zoveel mogelijk te zien en te leren!

Ik denk dat ik hier aardig op mijn plek zit! :)

Take Care!

(hier nog een fototje, volgen snel meer)
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Sport cars like Corvettes and stuff were carved with science to cut through air nice and easy... But this truck just punches air in the face and yells at it to get the hell out of the way!!!
JAN/DODGE
Berichten: 337
Lid geworden op: 12 jan 2008 11:17

Bericht door JAN/DODGE »

Peter

Welkom op dit forum!!leuk dat jij je even voorsteld,moet meer gedaan worden,komt leuker over,geweldig.

gr Jan
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Dilligaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2011 18:26
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Dilligaf »

Hier nog wat beloofde foto's:

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Moet alleen nog wat foto's van de cabine en de motor maken.

Take Care!
Sport cars like Corvettes and stuff were carved with science to cut through air nice and easy... But this truck just punches air in the face and yells at it to get the hell out of the way!!!
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

Hoi Peter, welkom op DTB
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
frenkie
Berichten: 240
Lid geworden op: 22 dec 2006 13:59
Locatie: Valkkoog
Contacteer:

Bericht door frenkie »

Hey Peter welkom, en kom maar op met de rest van die fotos :p
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
smoky joe
Berichten: 343
Lid geworden op: 17 sep 2007 21:45
Locatie: Nieuw Beerta

Bericht door smoky joe »

Moi Peter

welkom opt forum en veel Dodge plezier :D :D

Klaas
Afbeelding
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

welkom hier,mooie dodge!
Plaats reactie