Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Maten remleiding & Nippels - Wie weet het?

dodgew200v8
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: Maten remleiding & Nippels - Wie weet het?

Bericht door dodgew200v8 »

Hoezo eigenlijk, is het dan normaal zo'n ramp bij de Dodges ? :shock:

Dodge is trouwens bijna goed gekeurd op 2 punten na 2 banden en draglink speling. Maar remmentest op de rollerbank 100%... Tja sta er zelf nog van te kijken, waren zeer verrast over de goede conditie van de Dodge vooral van onderen over de gehele aandrijflijnen. :) Volgende week maar effe terug en dan voor 16 maand apk.

Ben trouwens niet bij de rdw geweest maar bij een Iveco garage in Voerendaal via via kreeg ik die tip.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Re: Maten remleiding & Nippels - Wie weet het?

Bericht door bastian »

Avond vanwege t remsysteem ontluchten : ik heb in de jaren 90 t hele remsysteem gereviseerd van mijn w300 , t ontluchten daarvan was een dermate frustrerend en heidens werk dat ik daarna nooooooit meer t olieniveau tot op de bodem van de hoofremcilinder heb laten komen , betreft jou twee afkeurpunten mag je niet klagen , dat kon slechter , ff twee andere bandjes en een draglink regelen en je bent klaar , moet dan wel binnen 2 weken want daarna is de herkeuringstermijn verstreken , laat je m bij de rdw keuren dan is deze termijn 8 weken .....
dodgew200v8
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: Maten remleiding & Nippels - Wie weet het?

Bericht door dodgew200v8 »

Dat klopt, nooit je potje leeg pompen anders komt het je duur te staan.

Na paar keer pompen is het leeg, beste gewoon met 3 man wat gewoon constant bij schut.

Zondag ga ik nieuwe banden halen 5 stuks in maatje 37" hummer, draglink is besteld.

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
Plaats reactie