Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Automaatbak scheur - wat nu?

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
Gebruikersavatar
JaapMopar
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:46
Locatie: Drunen

Bericht door JaapMopar »

Zoals eerder vermeld was mijn aandrijfas onder de auto vandaan gekomen, deze had ook een scheurtje in de automaatbak gemaakt, vandaag even wat beter bekeken.
Carterpan eraf gehaald, kwam al een heel stuk aluminium mee :( Het is dus niet alleen een scheur, er is ook een stukje afgebrokkeld...
De omcirkelde stukken zijn dus kaput, lijkt me wel duidelijk
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik heb geen idee of dit nog enigzins gerepareerd kan worden, ben er bang voor :( Nieuwe bak is weer een veel grotere operatie!
Jaap
'76 W200 440 V8
koning
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2010 23:59
Locatie: lunteren

Bericht door koning »

bak moet je er toch onderuit halen
voor reperatie
als hij goed schakelde voor dien kun je hem over bouwen
met bak die van buiten goed is , heb ik wel voor je
en heb ook nog wel complete bak
kijk maar
Als je waagd, groeit je moed. Als je aarzelt, groeit je vrees.
lucadee
Berichten: 363
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:56
Locatie: geulle
Contacteer:

Bericht door lucadee »

hoi je kunt de bak repareren met durafix staafjes,werkt perfect en echt simpel om zelf te doen.

http://youtu.be/2rH681CYDgw


greetzz

Luc
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK


1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.

1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Gebruikersavatar
JaapMopar
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:46
Locatie: Drunen

Bericht door JaapMopar »

lucadee schreef:hoi je kunt de bak repareren met durafix staafjes,werkt perfect en echt simpel om zelf te doen.

http://youtu.be/2rH681CYDgw


greetzz

Luc
Dat is inderdaad verekkes mooi spul! Misschien is dat wel de oplossing, had ergens anders ook gelezen over 2 componenten kneedbaar aluminium, dan kan ik daar het afgebroken stuk mee fixen, en met die staafjes de scheur! Tnx voor de link!
Jaap
'76 W200 440 V8
lucadee
Berichten: 363
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:56
Locatie: geulle
Contacteer:

Bericht door lucadee »

hoi Jaap,

met die staafjes is ook dat afgebroken stuk te fixen!
en nog niet te duur ook en in nl te koop !!


greetzzz

luc
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK


1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.

1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Gebruikersavatar
JaapMopar
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:46
Locatie: Drunen

Bericht door JaapMopar »

Ik kan weer rijden! :laugh:
Gat is dichtgesmeerd en nieuw gat in geboord (zit nu een m6 bout doorheen):
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

was dus zo
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

En de pan er weer op:
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Heb hem bij het dichtgesmeerde stuk wat extra volgesmeerd met vloeibare pakking, heb hem vol met olie gegooid en tot nu toe is ie nog lekvrij :) Blijf het wel goed in de gaten houden.
Jaap
'76 W200 440 V8
Plaats reactie