Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Gezocht: iemand die de automaat uit de dodge heeft - liefst omgeving arnhem

aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Waarom?

Nou, ik wil een aanpassing maken op mijn automaat, maar heb daar nog wat afmetingen voor nodig. Dus als ik dat bij diegene kan meten scheelt het weer mijn bak eronderuit halen :).

Dus mocht er iemand zijn die een losse automaat heeft liggen of hem net uitgebouwd heeft hoor ik het graag.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Ik heb een 1 liggen, Beverwijk is de plaats..
Als je nog naar de zwarte markt wil is het te combineren :D
(2 minuutjes lopen en bij mij gratis parkeren)
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

haha, voorlopig ben ik daar niet volgens mij. Was toevallig vrijdag in de buurt (IJmuiden). Maar misschien zou je iets kunnen meten zodat ik voorlopig al vooruit kan.

Wat is de diameter van het gat waar de peilbuis in moet?
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Ronald
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 nov 2009 20:32
Locatie: Zwolle

Bericht door Ronald »

Ik heb nog een automaatbak liggen, kom maar langs in Wezep (bij Zwolle)

Bak moet je bekend voorkomen, die heb ik nog van je over gekocht een tijdje terug :p
Robbedoes
Berichten: 273
Lid geworden op: 22 jul 2008 09:05
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Ik heb ook nog wel een bak liggen, maar dan in Zutphen.
Misschien kun je eens een automaatbakken-route samenstellen, dan kun je het hele land door toeren.
:cool:
Robbedoes

V8 Power Enthousiast.
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

@Ronald, ja ik had me dit moeten bedenken voor ik de automaat verkocht :)

@Robbedoes, ik was dit weekend ook in Zutphen, ik moet echt dit soort vragen voor het weekend posten :P, maar Zutphen is wel redelijk dichtbij, scheelt weer een heel rondje Nederland ;). Waarschijnlijk heb ik binnenkort ook weer onderdelen nodig dus dan bel ik wel even.

Mocht er iemand zijn die de diameter van het gat voor de vulbuis voor me zou kunnen meten dan kan ik me alvast een ritje uitsparen.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

4 dagen terug had ik die buis nog in handen :p
Maar nu zit alle weer inelkaar.
Helaas ............
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Het gat is conisch, op het diepste punt wat ik kon meten is het 18.5mm, bovenin is het 19.7mm
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Bedankt voor de info Robbie.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Misschien een idee om te vertellen waar je zelf woont :D scheelt veel.

Je mag uiteraard ook bij mij komen kijken, als dat niet te ver is en nog nodig is.
Woon in Sleeuwijk, vlak bij Gorinchem. Je hebt indertijd velgen bij mij gehaald, dacht ik.
Gerhart
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Ik kom zelf uit Arnhem (had ik volgens mij in de topic titel gezet), mijn Dodge staat in Zevenaar omdat hij bij mij de halve straat in beslag zou nemen :).

Voorlopig heb ik de info die ik nodig heb en ga ik op zoek naar onderdelen. Mocht ik het willen passen meld ik me weer :).

Gorinchem is trouwens wel dicht bij mijn werk, dus hou het als optie in mijn achterhoofd.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Ik woon in Wehl, vlakbij zevenaar, dus als je een keer iets moet meten, kan je ook altijd bij mij langs komen.

Groeten Laurens

P.s. (krijg je hem klaar voor 3 juli, dan is er een super technische avond bij mij thuis)
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

aequitas schreef:Ik kom zelf uit Arnhem (had ik volgens mij in de topic titel gezet), mijn Dodge staat in Zevenaar omdat hij bij mij de halve straat in beslag zou nemen :).

Voorlopig heb ik de info die ik nodig heb en ga ik op zoek naar onderdelen. Mocht ik het willen passen meld ik me weer :).

Gorinchem is trouwens wel dicht bij mijn werk, dus hou het als optie in mijn achterhoofd.
Had ik niet gezien :cool:

Je bent altijd welkom om 'es te kijken.

Gewoon nieuwsgierig: waar ben je precies mee bezig dat je dit wilt weten?
Gerhart
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

@Laurens, dat is inderdaad vlakbij, weet niet of ik het zo snel af krijg, maar ik ga kijken of het lukt. Wat is er de 3e te doen trouwens?

@Gerhart, ik wil eerst even testen of het idee wat ik heb werkt, voordat ik allemaal verwachting ga scheppen :)
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

@ Aequitas

PROGRAMMA
3 JULI
Op zaterdag 3 juli zijn we weer van harte welkom bij de familie Deurhof voor een technische middag
met aansluitend een BBQ. Het is mogelijk om te overnachten/camperen op het terrein.
14.00 uur - Aanvang (adres: Broekstraat 12, 7031 ET Wehl).
16.00 uur - Start technische middag met als onderwerp “remmen”.
Ook zullen hebben we een aantal activiteiten gepland zoals:
het startmotor gooien, onderdelen radenen het gewicht van een tussenbak raden. Hieraan zitten ook een aantal
prijzen uit de DTB shop gekoppeld.

‘s Avonds BBQ & gezellige avond (zelf eten & drank meenemen).

4 JULI
Autoclubs uit binnen- en buitenland en honderden trotse
autobezitters presenteren hun ‘heilige koeien’.
Juweeltjes van oldtimers pronken een hele dag lang in het mooie Achterhoeks coulisselandschap.

Simpel gezegd,

Zaterdags technische middag en avond met bbqen en leuke spelletjes, + gezellig samenzijn, dan overnachten en vervolgens de volgende dag naar het radstake spektakel, waar we onze wagens laten zien, en natuurlijk de prijs voor beste club gaan winnen;)
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Plaats reactie